  • 1. Data: 2007-11-29 11:15:01
    Temat: AlleKarta Kredytowa - 250pln gratis
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Jeszcze chyba nikt na grupie nie pisał.

    http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/index.php?
    alle=kredyt

    Promocja wydaje się być bardzo atrakcyjna. Nie ma dolnej granicy w jakiej
    kwocie trzeba dokonać transakcje bezgotówkowe. Wystarczy 5 (8?) transakcji i
    200pln + 50pln nasze. Do tej pory żaden bank nie oferował takiej kwoty za samo
    wydanie i użytkowanie karty.

    Ciekawe tylko czy metody scoringowe przy wydawaniu karty takie same jak
    standardowo w BZ WBK czy bardziej "luźne". Jeśli takie same to nie wróżę im
    wielu klientów.

    Sinus

  • 2. Data: 2007-11-29 12:21:58
    Temat: Re: AlleKarta Kredytowa - 250pln gratis
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Sinus <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Ciekawe tylko czy metody scoringowe przy wydawaniu karty takie same jak
    > standardowo w BZ WBK czy bardziej "luźne". Jeśli takie same to nie wróżę im
    > wielu klientów.

    Jednak takich samych. Wymagają umowy na co najmniej 12 miesięcy w przód.

    Sinus

  • 3. Data: 2007-11-29 12:59:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fimat6$bak$1@inews.gazeta.pl, *Sinus* wrote:

    > Jednak takich samych. Wymagają umowy na co najmniej 12 miesięcy w
    > przód.

    Zwroc uwage ze do 5000 nie wymagaja zaswiadczenia, a tylko oswiadczenie we
    wniosku i potwierdzenie przez ciebie przez telefon.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2007-11-29 13:20:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    darnok pisze:

    > Zwroc uwage ze do 5000 nie wymagaja zaswiadczenia, a tylko oswiadczenie
    > we wniosku i potwierdzenie przez ciebie przez telefon.

    Zapewne tylko dla zatrudnionych na umowę o pracę.

    KJ

  • 5. Data: 2007-11-29 13:31:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Sinus napisał(a):

    > Jeszcze chyba nikt na grupie nie pisał.

    > http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/index.php?
    alle=kredyt

    Ale ona brzydka. :(

    --
    Wojciech Bancer

  • 6. Data: 2007-11-29 13:50:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lis, 14:31, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    ?alle=kredyt

    > Ale ona brzydka. :(

    Rozbroiles mnie tym stwierdzeniem :)))
    Moze bardziej od urody liczy sie charakter? ;)

  • 7. Data: 2007-11-29 14:30:38
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    alle=kredyt

    > Ale ona brzydka. :(

    O szit, jeszcze tylko majtek na niej brakuje.

    marekz

  • 8. Data: 2007-11-29 14:40:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    alle=kredyt
    > Rozbroiles mnie tym stwierdzeniem :)))

    Ale kiedy to jest istotne. Samo czarne tło jest fajne, ale to 'Allegro'
    zrobione tymi rzeczami psuje wygląd karty okropnie. No sorry, ale ja czymś
    takim nie zapłacę w sklepie, chyba że do każdej transakcji mi będą dopłacać.
    :) To ja już jednak wolę moje karty Citi i mBanku. :)

    > Moze bardziej od urody liczy sie charakter? ;)

    One wszystkie chcą na kredyt. :P

    --
    Wojciech Bancer

  • 9. Data: 2007-11-29 14:57:59
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Sinus" wrote in message

    >[...]Wystarczy 5 (8?) transakcji i
    > 200pln + 50pln nasze. Do tej pory żaden bank nie oferował takiej kwoty za
    samo
    > wydanie i użytkowanie karty.

    Promocja 200 złotych dotyczy pierwszych 5000 wydanych kart
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 10. Data: 2007-11-29 15:07:18
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    sumi napisał(a):

    > samo
    >
    > Promocja 200 złotych dotyczy pierwszych 5000 wydanych kart

    Wywróżyłeś to z fusów czy ci się przyśniło?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl