  • Data: 2017-04-19 16:56:21
    Temat: Re: Alior - nowe opłaty
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski wrote:

    [...]
    > Czy da się przenieść numer rachunku - musisz się zapytać w pko/inteligo.
    > Ja mam konta z wyróżnikiem 1020 5558 i to wskazuje na oddział "departament
    > rozliczeń - bankowość elektroniczna". Ale wątpię niestety w tą możliwość,
    > nawet jeśli zlikwidowali "rdzeń" inteligo i zostawili tylko ST, a klienci
    > są w systemie pko, to może być tak, że w tym oddziale można mieć konta
    > tylko z taryfą inteligo.

    To pewnie by się musiał wypowiedzieć ktoś kto wie jak się parametryzuje
    konta w PKO. Taki jeden na pewno się udziela na grupie, ale raczej nie
    przekaże takich informacji. Natomiast wydaje mi się trochę dziwne, żeby
    taryfy były nakładane na całe numery jednostek. Tylko że ja się na tym
    zupełnie nie znam.

    --
    Wysłane z pola.