  • Data: 2017-04-21 23:56:51
    Temat: Re: Alior - nowe opłaty
    Od: Grzexs <g...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam takie (przelewy wszędzie za darmo):
    > 1) DeutscheBank - konto dbNet, prowadzenie i obsługa kasowa za darmo, debetówka MC
    - albo wydajesz 500zł albo płacisz 8zł/mc.
    > 2) VW Bank - prowadzenie i debetówka visa electron (z możliwością IO) za darmo, za
    darmo wypłaty ze wszystkich bankomatów powyżej 400zł, obsługa kasowa płatna (ale kasa
    i tak jedna w całej PL).
    > 3) mBank - jak nie to nie, i tak bym nie polecił.
    > 4) kantor aliora - konto złotówkowe prowadzenie i obsługa kasowa za darmo, bez
    możliwości debetówki.
    > 5) inteligo (czyli pko) - prowadzenie za darmo, debetówka - albo wydajesz 100zł
    albo płacisz 4zł/mc, obsługa kasowa darmowa, ale tylko z debetówką, możliwość wypłat
    i chyba też wpłat blikiem - za darmo wypłaty blikiem w bankomatach pko i wbk.
    > 6) citi priority - prowadzenie 30zł (albo 0zł gdy masz albo 30k depozytów albo masz
    jakiś kredyt - może być bezpłatna KK simplicity - i robisz ping-pong 5k na miesiąc),
    darmowa debetówka, darmowe wszystkie bankomaty i wpłatomaty w PL, darmowa obsługa
    kasowa.

    Zapraszam tu: http://telefix.ugu.pl/banki.htm

    Staram się na bieżąco aktualizować, ale gdyby ktoś przyuważył jakieś
    błędy, to nich da znać. Aliora jeszcze nie zaktualizowałem. Rzućcie link
    do TOiP.

    --
    Grzexs