  • Data: 2017-04-27 20:53:25
    Temat: Re: Alior - nowe opłaty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Apr 2017 23:56:51 +0200, Grzexs <g...@u...pl>
    wrote:

    >Zapraszam tu: http://telefix.ugu.pl/banki.htm
    >
    >Staram się na bieżąco aktualizować, ale gdyby ktoś przyuważył jakieś
    >błędy, to nich da znać. Aliora jeszcze nie zaktualizowałem. Rzućcie link
    >do TOiP.
    Uwagi do tabelki na stronie:

    1. Nie ma już BPH :)

    2. Alior kilka dni temu poinformował w poczcie wewnętrznej o zmianach
    (to chyba już ostatnia informacja którą odczytałem bo lada dzień
    powinni mi zlikwidować konto - i tak oto trzeci raz uciekłem z Aliora)

    1)
    Od 1 lipca 2017 r. Konto Alior Rachunki Bez Opłat zmienia nazwę na
    Konto Rachunki w Pakiecie. Pozostałe najważniejsze zmiany prezentujemy
    poniżej:
    https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:f8204a9b-0468-4cd7-
    a9ca-8e13d0dfc404/screen-1-arbo.png

    2)
    Konto Internetowe nadal będzie dostępne bez opłaty za prowadzenie bez
    żadnych warunków. Najważniejsze zmiany do tego rachunku prezentujemy
    poniżej:
    https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:c991a8e0-4462-4667-
    8bf9-66743ef99d61/screen-2-rozsadne.png

    W załączeniu przesyłamy dokumenty obowiązujące od 1 lipca 2017 r.:
    Wykaz zmian w Taryfie Opłat i Prowizji Alior Banku SA dla Klientów
    Indywidualnych - Część dotycząca rachunków i kredytów odnawialnych:
    https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:50d0c68d-6ec4-4a8a-
    9165-84f81d0b5f82/Wykaz_zmian_w_Taryfie_Op%C5%82at_i
    _Prowizji.pdf

    Wyciąg z Taryfy Opłat i Prowizji Alior Banku SA dla Klientów
    Indywidualnych:
    https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:ea902184-1fef-485c-
    861f-6292bea47399/Wyci%C4%85g_z_Taryfy_Op%C5%82at_i_
    Prowizji.pdf

    Dokumenty w nowym brzmieniu znajdą Państwo również na stronie
    www.aliorbank.pl w sekcji "Przydatne dokumenty":
    https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/przyda
    tne-dokumenty/klienci-indywidualni.html

    WAM