  • 1. Data: 2017-04-18 20:37:54
    Temat: Alior - nowe opłaty
    Od: d...@e...net

    Hej,

    Tak sobie czytam:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-Bank-podnosi-o
    platy-Wyplacasz-z-Euronetu-mniej-niz-100-zl-zaplacis
    z-5-zl-7511680.html

    "Posiadacze Konta Internetowego będą też musieli płacić 8 zł za wpłacenie pieniędzy
    na swój rachunek w placówce. Obecnie taka operacja jest bezpłatna."

    Czy to nie przegięcie?

    Jaki polecacie bank, bo w miarę kulturalnie może Alior zastąpić?

    Czyli za konto można płacić, wpływy będą ale nie chce mieć opłat za wpłacanie
    pieniędzy na konto czy też wypłaty z bankomatów w Polsce no i można się do niego
    przejść w razie problemów?

    mBank, ING wykluczam.

    Dzięki,

  • 2. Data: 2017-04-18 21:20:24
    Temat: Re: Alior - nowe opłaty
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 11:37:54 -0700 (PDT), d...@e...net
    napisał(a):

    > Jaki polecacie bank, bo w miarę kulturalnie może Alior zastąpić?

    Ostatnio modny jest Nestbank. Mają tanie konto.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-04-18 23:01:23
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    d...@e...net wrote:

> [...]
    > wpłacanie pieniędzy na konto czy też wypłaty z bankomatów w Polsce no i
    > można się do niego przejść w razie problemów?

    W Alior są zdaje się wpłatomaty - skoro musisz wpłacać, możesz sprawdzić czy
    masz taki jeden pod ręką.

    Poza tym skoro i tak dopuszczasz opłatę miesięczną za konto, to po prostu
    zmień konto internetowe na inny rodzaj rachunku w ramach alior banku - tylko
    że taka migracja jest płatna - 150 PLN z konta internetowego na tzw. konto
    wyższej jakości. Pewnie bys musiał zamknąć internetowe i otworzyć wyższej
    jakości - ze zmienionym numerem.

    Opłata za zmianę jest w tym przypadku o tyle ciekawa, że dotyczy pewnej
    grupy klientów przeniesionych z BPH - tzn. jakby im się przypadkiem spodobał
    Alior i chcieli zmigrować na Konto Wyższej Jakości, to trzeba 150 PLN wydać.

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2017-04-18 23:14:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ostatnio modny jest Nestbank. Mają tanie konto.

    Boję się jedynie, że jego taniość wynika z małej popularności.
    Zasadniczo wszystkie banki maksymalizują zysk. Jak z ALIOR zaczną ludzie
    uciekać -a zaczną, o kombinują - to i on skoryguje politykę.

  • 5. Data: 2017-04-19 11:28:59
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Obecnie na rynku pozostały 3 w pełni darmowe konta: Nest Bank, Idea Bank i Orange
    Finanse. Bezwarunkowo, wszystkie 3 banki zapewniają: prowadzenie konta, przlewy
    Elixir, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz obsługę karty debetowej. Każdy
    z nich ma dodatkowo jakieś promocje czy ciekawe rozwiązania oszczędnościowe.

    Wiadomo, z czasem warunki mogą się nieco pogorszyć, aczkolwiek nieprędko "dogonią" to
    co zrobił Alior.

    Analizy wszystkich 3 kont u mnie na blogu. Jakby co to pytaj o szczegóły :)

    http://jakdorobic.com/rankingi/darmowe-konta-osobist
    e/

  • 6. Data: 2017-04-19 11:47:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ja mam takie (przelewy wszędzie za darmo):
    1) DeutscheBank - konto dbNet, prowadzenie i obsługa kasowa za darmo, debetówka MC -
    albo wydajesz 500zł albo płacisz 8zł/mc.
    2) VW Bank - prowadzenie i debetówka visa electron (z możliwością IO) za darmo, za
    darmo wypłaty ze wszystkich bankomatów powyżej 400zł, obsługa kasowa płatna (ale kasa
    i tak jedna w całej PL).
    3) mBank - jak nie to nie, i tak bym nie polecił.
    4) kantor aliora - konto złotówkowe prowadzenie i obsługa kasowa za darmo, bez
    możliwości debetówki.
    5) inteligo (czyli pko) - prowadzenie za darmo, debetówka - albo wydajesz 100zł albo
    płacisz 4zł/mc, obsługa kasowa darmowa, ale tylko z debetówką, możliwość wypłat i
    chyba też wpłat blikiem - za darmo wypłaty blikiem w bankomatach pko i wbk.
    6) citi priority - prowadzenie 30zł (albo 0zł gdy masz albo 30k depozytów albo masz
    jakiś kredyt - może być bezpłatna KK simplicity - i robisz ping-pong 5k na miesiąc),
    darmowa debetówka, darmowe wszystkie bankomaty i wpłatomaty w PL, darmowa obsługa
    kasowa.

  • 7. Data: 2017-04-19 14:58:13
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy mozna przenieść (zachować) nr rachunku ze zwykłego PKO BP do Inteligo?
    Bankomaty BZWBK aby nie wypadły z darmowych wypłat?

    -----

  • 8. Data: 2017-04-19 15:41:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aktualna TOiP inteligo wciąż zawiera bezpłatne bankomaty wbk (zarówno debetówka jak i
    IKO) - choć może to jest "jeszcze", bo są akurat w trakcie 2-miesięcznego
    "wypowiedzenia" - mi się też coś kojarzy, że gdzieś miały zniknąć jako darmowe
    bankomaty wbk, ale czy akurat dla inteligo to nie wiem - póki co praktycznie nie
    korzystam, trzymam jako zapasowe na wypadek gdyby w db coś im odbiło i wprowadzili
    opłaty.

    Czy da się przenieść numer rachunku - musisz się zapytać w pko/inteligo. Ja mam konta
    z wyróżnikiem 1020 5558 i to wskazuje na oddział "departament rozliczeń - bankowość
    elektroniczna".
    Ale wątpię niestety w tą możliwość, nawet jeśli zlikwidowali "rdzeń" inteligo i
    zostawili tylko ST, a klienci są w systemie pko, to może być tak, że w tym oddziale
    można mieć konta tylko z taryfą inteligo.

  • 9. Data: 2017-04-19 16:56:21
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Dawid Rutkowski wrote:

    [...]
> [...]
    > nawet jeśli zlikwidowali "rdzeń" inteligo i zostawili tylko ST, a klienci
    > są w systemie pko, to może być tak, że w tym oddziale można mieć konta

    To pewnie by się musiał wypowiedzieć ktoś kto wie jak się parametryzuje
    konta w PKO. Taki jeden na pewno się udziela na grupie, ale raczej nie
    przekaże takich informacji. Natomiast wydaje mi się trochę dziwne, żeby
    taryfy były nakładane na całe numery jednostek. Tylko że ja się na tym
    zupełnie nie znam.

    --
    Wysłane z pola.

  • 10. Data: 2017-04-21 23:56:51
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    darmowa debetówka, darmowe wszystkie bankomaty i wpłatomaty w PL, darmowa obsługa

    Zapraszam tu: http://telefix.ugu.pl/banki.htm

    Staram się na bieżąco aktualizować, ale gdyby ktoś przyuważył jakieś
    błędy, to nich da znać. Aliora jeszcze nie zaktualizowałem. Rzućcie link
    do TOiP.

    --
    Grzexs