  • Data: 2017-04-19 15:41:30
    Temat: Re: Alior - nowe opłaty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aktualna TOiP inteligo wciąż zawiera bezpłatne bankomaty wbk (zarówno debetówka jak i
    IKO) - choć może to jest "jeszcze", bo są akurat w trakcie 2-miesięcznego
    "wypowiedzenia" - mi się też coś kojarzy, że gdzieś miały zniknąć jako darmowe
    bankomaty wbk, ale czy akurat dla inteligo to nie wiem - póki co praktycznie nie
    korzystam, trzymam jako zapasowe na wypadek gdyby w db coś im odbiło i wprowadzili
    opłaty.

    Czy da się przenieść numer rachunku - musisz się zapytać w pko/inteligo. Ja mam konta
    z wyróżnikiem 1020 5558 i to wskazuje na oddział "departament rozliczeń - bankowość
    elektroniczna".
    Ale wątpię niestety w tą możliwość, nawet jeśli zlikwidowali "rdzeń" inteligo i
    zostawili tylko ST, a klienci są w systemie pko, to może być tak, że w tym oddziale
    można mieć konta tylko z taryfą inteligo.