  • 31. Data: 2017-10-30 20:16:14
    Temat: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-10-30 o 19:58, Animka pisze:
    > Problem podobno jest z bankomatami, bo jak się pobierze z innego to już
    > jest opłata. Przynajmniej tak mi mówią koleżanki, które "latają" tylko
    > do bankomatów PKO BP, a niedaleko jest bankomat Euronetu.

    Tak przy okazji jako stary nerd co karty nie posiada ;-) chciałem się
    dowiedzieć ile razy w miesiącu one (te koleżanki) ;-) latają do tego
    bankomatu zakładając że nawet zarabiają tą średnią krajową netto....

    yyyyy przypomnijcie ile to netto wynosi :)

  • 32. Data: 2017-10-30 21:07:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 października 2017 19:59:10 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
    > Problem podobno jest z bankomatami, bo jak się pobierze z innego to już
    > jest opłata. Przynajmniej tak mi mówią koleżanki, które "latają" tylko
    > do bankomatów PKO BP, a niedaleko jest bankomat Euronetu.
    A tak, w inteligo (i w pko chyba też) bezpłatne tylko własne bankomaty oraz wbk (choć
    nie wiem, czy w pko wbk też).
    Ale tu było o tym, jak mieć konto w pko lub pekao.
    Jeśli chce się bezpłatne wszystkie bankomaty - oraz wszystko poza tym też bezpłatne -
    to orange finanse lub nest, ew. idea (w tym lion's bank, czyli ich "private banking"
    - taki dla ubogich, wystarczy założyć lokatę na 10k na niezły %) lub getout - ale z
    klonami każdy zaczyna na własną odpowiedzialność - choć mi się w lion's nawet podoba,
    robią fajne wykłady (z cateringiem ;)

  • 33. Data: 2017-10-30 21:12:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 października 2017 20:16:23 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
    > bankomatu zakładając że nawet zarabiają tą średnią krajową netto....
    >
    > yyyyy przypomnijcie ile to netto wynosi :)

    Są podobno tacy, co codziennie wypłacają po 50zł - a co, przeciez za darmo, i pewnie
    nic sensowniejszego do roboty nie mają. I bywają postrachem kioskarzy, bo codziennie
    przychodzą kupić jeden bilet, żeby te pięć dych rozmienić...

    A na 50zł na dzień roboczy styknie nawet najniższa krajowa.

  • 34. Data: 2017-10-31 02:22:03
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-10-30 o 20:16, z pisze:

> [...]
    > bankomatu zakładając że nawet zarabiają tą średnią krajową netto....
    >
    > yyyyy przypomnijcie ile to netto wynosi :)

    Jak potrzebują gotówki. Nie pytałam ile razy. Za czynsz nie zaplaca
    przelewem tylko też latają do bankomatu PKO i potem biegną do
    administracji postać w kolejce, żeby w agencji PKO czynsz opłacić.

    --
    animka

  • 35. Data: 2017-10-31 02:26:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    - ale z klonami każdy zaczyna na własną odpowiedzialność - choć mi się w lion's nawet
    podoba, robią fajne wykłady (z cateringiem ;)
    Pierwsze słyszę o jakimś lion's. To chyba jakis nowy Bank. Nest to jest
    Bankiem europejskim i gdzieś tam można płacić kartą bez żadnych oplat.
    Osobiście nie praktykowałam.

    --
    animka

  • 36. Data: 2017-10-31 02:31:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    codziennie przychodzą kupić jeden bilet, żeby te pięć dych rozmienić...

    > A na 50zł na dzień roboczy styknie nawet najniższa krajowa.
    W większości kiosków nie chcą przyjmować płatności kartami. Po prostu
    nie chce im się i jeszcze straszą jakimiś opłatami od karty. W razie
    czego są przecież automaty z biletami przy przystankach. W autobusach też.

    --
    animka

  • 37. Data: 2017-10-31 11:22:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 30 października 2017 13:28:00 UTC+1 użytkownik
    J.F. napisał:
    >Wpłaty i wypłaty (choć wypłaty tylko posiadając KD) załatwi.

    Dobre i to ... ale po co do oddzialu, skoro KD mozna w bankomacie uzyc
    ?

    >Co więcej chcesz? Hipotek nie udzielają, KK załatwisz przez net.
    >Przelewy chcesz zlecać?
    >Pomyśl i poczytaj, zanim kolejną bzdurę napiszesz.

    W mbanku nigdy nie bylem, a w pozostalych mi sie zdarzalo.
    Czasem tak wygodniej. Np gdy potrzebujesz przelew na grubsza kwote i
    potwierdzenie z pieczatka :-)

    Mbank z biegiem lat przestal izolowac swoich tanich klientow od
    marmurow, wiec widac jest sens.

    J.

  • 38. Data: 2017-10-31 14:37:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 31 października 2017 02:32:02 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Pierwsze słyszę o jakimś lion's. To chyba jakis nowy Bank.
    Nie taki nowy, pojawił się w 2013 - i nie jest to osobny bank, tylko oddział idei (LC
    ma jakiś taki styl, tak samo w getoucie jest niby noble bank, czyli dawny wschodni
    bank cukrownictwa) - tak, jak pisałem, to jest ich taki wannabe private banking, taki
    dla ubogich, bo do założenia bezpłatnego konta rentier wystarczy założyć lokatę na
    10k, zaś konto prime można mieć bezpłatne przy wpływie 2k miesięcznie - niektóre
    banki więcej żądają dla bezpłatności "zwykłych" kont, a już na pewno tzw. kont
    "premium" (tak jakby one cokolwiek dawały).

    > Nest to jest Bankiem europejskim i gdzieś tam można płacić kartą bez żadnych oplat.
    Osobiście nie praktykowałam.
    Ehm, a co to za nowość "bank europejski"? To miało być coś sensownego czy tylko jakiś
    bełkot z reklam powtarzasz? I gdzie tam można płacić kartą bez opłat? To tylko
    walutową w walucie rachunku, do której karta jest wydana, tak samo jak w kantorze
    aliora czy nawet w mBąku. Przy jakiejkolwiek różnicy walut również zdzierają - no,
    może nest akurat 3%, a nie 6% jak coponiektórzy, albo nawet 7,5% jak lider niechlubny
    alior.

  • 39. Data: 2017-10-31 18:27:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 02:22, Animka pisze:
    > Jak potrzebują gotówki. Nie pytałam ile razy. Za czynsz nie zaplaca
    > przelewem tylko też latają do bankomatu PKO i potem biegną do
    > administracji postać w kolejce, żeby w agencji PKO czynsz opłacić.

    To po cholerę im ta karta skoro zapewne komórka noszona przy sobie
    kosztuje 500-1000 i więcej złotych.
    Bo darmowa jest i można zaciągnąć szybko kredycik? ;-)
    Żałosne

  • 40. Data: 2017-10-31 21:32:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > W mbanku nigdy nie bylem, a w pozostalych mi sie zdarzalo.
    > Czasem tak wygodniej. Np gdy potrzebujesz przelew na grubsza kwote i
    > potwierdzenie z pieczatka :-)

    Z pieczątką? Od 20+ lat nie potrzebowałem (od czasu, gdy na kwicie są
    napisy że nie wymaga pieczątki, zdaje się że w hb takie były).
    --
    Krzysztof Hałasa