  • 11. Data: 2013-02-10 17:52:29
    Temat: Re: Alior Sync - Karta debetowa limity
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 08 Feb 2013 19:42:13 +0100, mac napisał(a):

    > mam karte zblizeniowa MasterCard i mam mozliwosc w systemie
    > tranzakcyjnym ustawienia maksymalnej dziennej kwoty dla tranzakcji
    > zlizeniowych. mam ustawione na 50 pln ale mozna wpisac 0 pln (co prawda
    > nie testowalem tego ale inteligo gdzies na swoich stronach pisze ze
    > mozna wylaczyc tranzakcje zblizeniowe)

    Trochę mylisz pojęcia. Ze strony Inteligo:

    "Możliwość zarządzania limitami na transakcje bezstykowe: karta
    debetowa Inteligo pozwala na określenie maksymalnego dziennego limitu dla
    płatności zbliżeniowych (PayPass). Jeżeli, na przykład, ustawisz dzienny
    limit na transakcje zbliżeniowe bez konieczności potwierdzania PIN-em
    w wysokości 100 zł, w ciągu jednego dnia wykonasz nie więcej niż dwie
    tego typu płatności o wartości 50 zł. Jeśli zechcesz całkowicie
    zrezygnować z transakcji zbliżeniowych bez konieczności podawania PIN-u,
    wystarczy, że ustawisz limit na 0 zł. Nadal możesz realizować transakcje
    zbliżeniowe na kwoty wyższe od 50 PLN, do których autoryzacji konieczna
    jest weryfikacja PIN (lub podpisu w niektórych punktach usługowo-
    handlowych)."

    Natomiast poprzednikowi chodziło o wyłączenie paypass a tego zrobić się
    nie da z poziomu www banku.

    > oprocz tych ustawien jest jeszcze mozliwosc wylaczenia paska
    > magnetycznego

    Tutaj też pewnie chodzi o sposób autoryzacji a nie o wyłączenie. To są
    dwie różne sprawy.

    --
    xbartx