  • 1. Data: 2013-02-07 16:20:53
    Temat: Wiewiorki szukają kumpli ;)
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Chyba rude się chcą zaprzyjaznić
    bo zaproponowali rezygnacje z konta z premia
    i przejscie do bankowosci osobistej ;)
    Jako bonus na dzin_dybry oferuja depozyt 5,75 /6 m
    - tylko czy ja chce rezygnowac z orzeszków skoro tak je polubilem ? :D

    Pozdawiam

  • 2. Data: 2013-02-07 17:21:59
    Temat: Re: Wiewiorki szukają kumpli ;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 16:20:53 +0100, Waldek napisał(a):

> [...]
    > Jako bonus na dzin_dybry oferuja depozyt 5,75 /6 m - tylko czy ja chce
    > rezygnowac z orzeszków skoro tak je polubilem ? :D

    Stwierdzili, że już tyle tych orzechów od nich wyciągnąłeś, że się już do
    osobistej klasyfikujesz aby przestawić teraz wajchę w drugą stronę ;)

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-02-08 00:21:26
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-07 17:21, xbartx pisze:

    > Stwierdzili, że już tyle tych orzechów od nich wyciągnąłeś, że się już do
    > osobistej klasyfikujesz aby przestawić teraz wajchę w drugą stronę ;)

    Hmm ... pewnie tak, tylko kiepska ta wajcha ;)
    - bo korzystając z maxa 100k
    i uwzględniając nawet różnice +0,75% w stosunku do 5% powszechnie dostępnego
    zyskujemy raptem 2,3 miesiąca orzechowego - więc IMO zupełnie nie warto.
    Pomijam już ze klony oferują 5,5 a camorra z Wołomina ciutek lepiej ;)

  • 4. Data: 2013-02-08 18:09:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 08 Feb 2013 00:21:26 +0100, Waldek napisał(a):

    > Pomijam już ze klony oferują
    > 5,5 a camorra z Wołomina ciutek lepiej ;)

    W Getinie już się chyba wyścigi skończyły. Ja wczoraj zobaczyłem, że w
    Getbanku jest lokata 5.5% na 3 m-c no ale to niszowy klon, więc sobie
    mogą pozwolić. No camorra prężnie się rozwija. U mnie w mieście ni z tego
    ni z owego już dwa oddziały powstały a za ofertę mają aktualnie żółtą
    koszulkę lider z palcem.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-02-08 19:11:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" kf3bfe$i1d$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > mogą pozwolić. No camorra prężnie się rozwija. U mnie w mieście ni z tego
    > ni z owego już dwa oddziały powstały a za ofertę mają aktualnie żółtą

    Ja mam trochę do ulokowania -- bezpieczna ta camorra?
    Głupio wszystko trzymać merytorycznie...

    Ciekawe, jakie w tym roku będą żniwa...
    BPH300 i Rajfi200 powtórzy się (w innym
    wydaniu -- w innych bankach) czy nie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-02-08 22:55:50
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Ciekawe, jakie w tym roku będą żniwa...
    > BPH300 i Rajfi200 powtórzy się (w innym
    > wydaniu -- w innych bankach) czy nie?

    IMO raczej nie :/
    Zaczyna się nagonka na CB
    a banki po akcjach łapania jeleni zaczynają etap dojenia.
    Vincent tez szuka kasy, dobrać sie ma do dupska polisowcom
    bo mu ok. 6mld przeciekło między łapskami ;)

  • 7. Data: 2013-02-09 00:12:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kf3s8v$2qp$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Vincent tez szuka kasy, dobrać sie ma do dupska polisowcom
    > bo mu ok. 6mld przeciekło między łapskami ;)

    Marudzisz!! Toż Świnie już dały po 77 plnów.
    BTW -- trzeba jak najszybciej rejestrować!

    Muszę uruchomić szarytkę ojca (via bankomat
    nie udało się) i założyć mu konto w dziupli.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'