  • 1. Data: 2013-02-07 19:28:45
    Temat: Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
    Od: osa <w...@p...fm>

    Próbuję na czacie sync'a uzysakć odpowiedź na pytanie:

    czy próba wykonania zaplanowanego przelewu wychodzącego następuje po,
    czy przed zaksięgowaniem środków powracających z lokaty zapadającej w
    danym dniu?

    i już pięciu (na pięciu!) "bankierów" nie rozumie pytania i zadaje
    głupie pytania dodatkowe... czy na prawdę nie wiadomo o co mi chodzi czy
    tam pracują... no właśnie kto?

  • 2. Data: 2013-02-07 19:33:48
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ja zrozumiałem, ale odpowiedzi nie znam... Oni zapewne też.

  • 3. Data: 2013-02-07 19:35:45
    Temat: Re: Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    osa <w...@p...fm> writes:

> [...]
    >
    > i już pięciu (na pięciu!) "bankierów" nie rozumie pytania i zadaje
    > głupie pytania dodatkowe... czy na prawdę nie wiadomo o co mi chodzi

    "Czy przelew z datą przyszłą na dany dzień jest wykonywany przed czy po zakończeniu
    lokaty i zaksięgowaniu środków na koncie w danym dniu?"

    KJ

    Try to get all of your posthumous medals in advance.

  • 4. Data: 2013-02-07 19:36:52
    Od: czikolatino <a...@g...com>

    A co mają zrobić, jak nie mają pojęcia o takich rzeczach? Trzeba zagaić rozmowę i
    może klient zmieni pytanie na takie, na które mogą użyć ctrl+c ctrl+v.

  • 5. Data: 2013-02-07 19:39:58
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 19:35, Kamil Jońca pisze:

    > "Czy przelew z datą przyszłą na dany dzień jest wykonywany przed czy po zakończeniu
    > lokaty i zaksięgowaniu środków na koncie w danym dniu?"

    No ok ;) tak może prościej... ale czy ta moja wersja jest niezrozumiała
    dla bankiera?

  • 6. Data: 2013-02-07 19:43:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 07.02.2013 19:39, osa wrote:
    > No ok ;) tak może prościej... ale czy ta moja wersja jest niezrozumiała
    > dla bankiera?

    Dla bankiera moze by byla zrozumiala, ale infolinia to nie bankierzy ino
    studenty i inne szympansy.

  • 7. Data: 2013-02-07 19:44:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    osa <w...@p...fm> writes:

    > No ok ;) tak może prościej... ale czy ta moja wersja jest
    > niezrozumiała dla bankiera?
    Tak. Nie zapominaj, że generalnie oni odpowiadają ze skryptów. Jak nie
    znajdą czegoś w skrypcie to ... panikują.

    Ja wogóle to robie opisowo.
    "mam lokatę która kończy się w jakimś dniu. Czy jeśli dziś zlecę przelew
    na ten dzień to on sie wykona przed czy po zaksięgowaniu środków z
    lokaty?"

    I tu zwykle jest "pan poczeka ja się dowiem"
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    If a train station is a place where a train stops, what's a workstation?

  • 8. Data: 2013-02-07 19:47:52
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 19:43, neoniusz pisze:

    > Dla bankiera moze by byla zrozumiala, ale infolinia to nie bankierzy ino
    > studenty i inne szympansy.

    Póki co odnoszę wrażenie, że mój (świętej pamięci) chomik więcej
    rozumiał... teraz ósma panienka duma nad pytaniem...

    Do północy jeszcze trochę czasu, ale chyba prędzej znajdę odpowiedź na
    to pytanie w historii rachunku, niż na tym czacie z "bankierami".

  • 9. Data: 2013-02-07 19:56:18
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 19:44, Kamil Jońca pisze:
    > Tak. Nie zapominaj, że generalnie oni odpowiadają ze skryptów. Jak nie
    > znajdą czegoś w skrypcie to ... panikują.

    To aktualnie panikuje już chyba cała wieczorna zmiana ;)

    > Ja wogóle to robie opisowo.
    > "mam lokatę która kończy się w jakimś dniu. Czy jeśli dziś zlecę przelew
    > na ten dzień to on sie wykona przed czy po zaksięgowaniu środków z
    > lokaty?"

    A oni wtedy zapytają czy chodzi o lokatę w Syncu...

    > I tu zwykle jest "pan poczeka ja się dowiem"

    Właśnie się ucieszyłem że panienka kuma... myliłem się...

    Panienka:

    Dziękuję za chwilę oczekiwania. Zgodnie z Regulaminem: "Zlecenia o tej
    samej dacie realizacji wykonywane są w kolejności: a. Przelewy
    odroczone, b. Zlecenia stałe, c. Przelewy w ramach usługi
    auto-uzupełniania."

    i na moje święte oburzenie:

    Przelew odroczony wykona się jeśli zapewni Pan środki na Rachunku, nie
    jest istotne czy będą to środki z lokaty, czy inne środki.

    Walczę dalej...

  • 10. Data: 2013-02-07 20:02:03
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Walczę dalej...

    Że Ci się chce.... myśle, że nikt nie wie, z wyjątkiem tych co może system
    pisali :)

    Jedyne rozwiązanie rozpoznać bojem!

    W.