  • 1. Data: 2013-02-07 20:49:26
    Temat: Alior Sync - Karta debetowa limity
    Od: mac <m...@a...pl>

    witam,
    moze zle szukalem ale nie znalazlem

    czy w Alior Sync mozna ustawic samameu limity dla karty debetowej i jakie?

    w Inteligo sa osobne limity
    - dla wyplat z bankowatow
    - dla platnosci (w sklepach)
    - dla tranzacji internetowych i teelfonicznych
    - dla tranzakcji zblizeniowych (mozna ustawic ile tranzakcji dziennie,
    rowniez mozna ustawic 0 wylaczajac mozliwosc placenia zblizenioweo)

    czy taka funkcjonalnosc jest w Alior Sync?

    bede wdzieczny za odpowiedz od uzytkownikow konta

    pozdrawiam wszystkich czytajacych grupe

    m.

  • 2. Data: 2013-02-07 20:58:25
    Temat: Re: Alior Sync - Karta debetowa limity
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 20:49, mac pisze:
    > czy w Alior Sync mozna ustawic samameu limity dla karty debetowej i jakie?

    W syncu możesz ustawić tylko dzienne limity kwotowe:
    - Limit transakcji gotówkowych
    - Limit transakcji bezgotówkowych
    - Limit transakcji MOTOEC

  • 3. Data: 2013-02-07 22:44:16
    Od: W <w...@w...pl>

    mac wystukał, co następuje:

    Przepraszam, że się podepnę, ale...

    > w Inteligo sa osobne limity
    > [...]
    > - dla tranzakcji zblizeniowych (mozna ustawic ile tranzakcji dziennie,
    > rowniez mozna ustawic 0 wylaczajac mozliwosc placenia zblizenioweo)

    w inteligo można bez zbędnego pałowania i wprost wyłączyć zbliżeniowośc
    karty?!

  • 4. Data: 2013-02-08 19:42:13
    Od: mac <m...@a...pl>

    W dniu 2013-02-07 22:44, W pisze:
    > mac wystukał, co następuje:
    >
    > Przepraszam, że się podepnę, ale...

    > w inteligo można bez zbędnego pałowania i wprost wyłączyć zbliżeniowośc
    > karty?!

    mam karte zblizeniowa MasterCard
    i mam mozliwosc w systemie tranzakcyjnym ustawienia maksymalnej dziennej
    kwoty dla tranzakcji zlizeniowych. mam ustawione na 50 pln ale mozna
    wpisac 0 pln (co prawda nie testowalem tego ale inteligo gdzies na
    swoich stronach pisze ze mozna wylaczyc tranzakcje zblizeniowe)

    oprocz tych ustawien jest jeszcze mozliwosc wylaczenia paska magnetycznego

    m.

  • 5. Data: 2013-02-08 20:31:47
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-02-08 19:42, mac pisze:
    > i mam mozliwosc w systemie tranzakcyjnym

    Nie masz.

    > dla tranzakcji zlizeniowych.

    Nie ma czegoś takiego.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2013-02-08 21:04:14
    Od: mac <m...@a...pl>

    W dniu 2013-02-08 20:31, Akarm pisze:

    > Nie masz.

    > Nie ma czegoś takiego.

    ze niby czego nie mam?

    a Ty masz konto w inteligo? bo ja mam i widze jakie sa mozliwosci
    ustawiania limitow....

    dokladnie jest tak (z tego co pisze na strinie inteligo) ze mozna
    wylaczyc transakcje "bezpinowe" a chyba o to w tym chodzi...

    "
    Możliwość zarządzania limitami na transakcje bezstykowe: karta debetowa
    Inteligo pozwala na określenie maksymalnego dziennego limitu dla
    płatności zbliżeniowych (PayPass). Jeżeli, na przykład, ustawisz dzienny
    limit na transakcje zbliżeniowe bez konieczności potwierdzania PIN-em w
    wysokości 100 zł, w ciągu jednego dnia wykonasz nie więcej niż dwie tego
    typu płatności o wartości 50 zł. Jeśli zechcesz całkowicie zrezygnować z
    transakcji zbliżeniowych bez konieczności podawania PIN-u, wystarczy, że
    ustawisz limit na 0 zł. Nadal możesz realizować transakcje zbliżeniowe
    na kwoty wyższe od 50 PLN, do których autoryzacji konieczna jest
    weryfikacja PIN (lub podpisu w niektórych punktach usługowo-handlowych).
    "

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-02-09 11:36:10
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Użytkownik "mac" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ze niby czego nie mam?

    Slownika.

  • 8. Data: 2013-02-09 19:45:26
    Od: mac <m...@a...pl>

    W dniu 2013-02-09 11:36, Q pisze:

    > Slownika.

    a co to jest "slownik"?

    http://www.sjp.pl/slownik

    ??

    m.

  • 9. Data: 2013-02-09 20:14:30
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > a co to jest "slownik"?

    1. Slownika ortograficznego.
    2. Nie przejmuj sie zbyt mocno - Akarm tak juz ma :)

  • 10. Data: 2013-02-09 21:20:02
    Od: mac <m...@a...pl>

    W dniu 2013-02-09 20:14, Q pisze:
    > 1. Slownika ortograficznego.
    > 2. Nie przejmuj sie zbyt mocno - Akarm tak juz ma :)

    a to nie Ty tylko niejaki Akarm sie czepial mojej "polszczyzny" :-) (nie
    doczytalem kto i co pisal)

    to przepraszam i juz sie nie przejmuje :-)

    m.