  • 1. Data: 2013-02-07 18:48:59
    Temat: Opiekun ze SKOK-u. Ktoś go sobie wybierał?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Dostałam pismo od jakiegoś pana ze SKOK-u Stewczyka, że jest moim
    opiekunem. Obiecuje jakiś prezent.
    To już jest szczyt szczytów i nie zamierzam tego puścić w niepamięć.
    Niech idzie prostytutkami albo do domów starców się opiekować.

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-02-08 09:08:44
    Temat: Re: Opiekun ze SKOK-u. Ktoś go sobie wybierał?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 18:48:59 +0100, animka napisał(a):

    > nie zamierzam tego puścić w niepamięć.

    Nie można mieć co do tego żadnych wątpliwości.
    Czytam o tym doniosłym wydarzeniu już drugi raz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 3. Data: 2013-02-08 18:08:51
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Olin wrote:

    > Nie można mieć co do tego żadnych wątpliwości.
    > Czytam o tym doniosłym wydarzeniu już drugi raz.

    Animka jest tak podekscytowana, ze wreszcie ktos sie nią zainteresował,
    ze się po prostu nie może doczekać spotkania.