  • Data: 2019-12-17 12:01:47
    Temat: Re: Alior Kantor - odnowienie karty USD
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 22:29:58 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Jak tylko będe w Polsce spojrzę. Obiecuję :)

    Trzymam za słowo ;>
    Ale w takim razie po co się nią w ogóle przejmujesz, skoro jest zupełnie nieużywana?
    Bo jednak żeby choć w necie zapłacić, to trzeba mieć w mózgu albo na papierku numer,
    datę ważnośći i cvc.
    Hmm, no w sumie jakby jej nie wycofali, to by się pewnie odnowiła, jeśli skończyła
    się jej ważność.

    Swoją drogą ciekawe, po jakim czasie od wysłania przy braku aktywacji bank uznaje
    kartę za zaginioną i ją zastrzega?
    Mi raz zginęła odnawiana karta w drodze pocztą z banku do mnie - zorientowałem się po
    kilku miesiącach, bo to była karta z grupy leżących w szufladzie - mBąk jeszcze
    żadnych obaw nie miał...