  • Data: 2019-12-30 12:47:32
    Temat: Re: Alior Kantor - odnowienie karty USD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ale nie jesteś ze Zgorzelca?
    >https://biznes.radiozet.pl/News/Listonosz-kradl-lis
    ty-z-banku-z-kartami.-Odpowie-za-kradziez-10-tys

    >Jak czytałem ten "artykuł" to się zastanawiałem jak to możliwe, że
    >gość zdążył ukraść 100 kart, zanim ktoś go namierzył. Ale jeśli
    >klienci i banki tak podchodzą do tematu jak piszesz - to już się nie
    >dziwię.

    faktycznie dziwne troche.
    Chyba ze:
    -listonosz byl glupi i wlasnie szybko go namierzono, ale sprawa z
    natury musi trwac pare miesiecy :-)
    -bankow bylo kilka, sprawa rozlozona na wiele lat, ilosc nie wzbudzila
    podejrzen.
    -bankom sie nie chcialo sprawy ciagnac, od razu wrzucili w koszta ...
    albo w klientow, bo nie ma podstawy do reklamacji.
    -policja sprawy przyjela, rozdzielila miedzy funkcjonariuszy, a oni
    maja tajemnice sledztwa i nie wiedza, ze tych spraw jest wiecej i z
    jednej poczty.
    wiec kazdy potrzymal i umorzyl.
    No ale to mozliwe predzej w Warszawie, w Bogatyni chyba nie ma tak
    duzo roznych funkcjonariuszy.
    -listonosz byl sprytny, podkradal na etapie sortowania, nigdy ze
    swojego rejonu.

    -listonosz byl sprytny, karty dostarczyl klientom, a klient sie nie
    zorientowal, ze wybrano za niego.
    no ale mamy kolekcje kart na fotce, wiec nie dostarczyl ... ale
    jesli klient uzywa starej karty, to moze nie wpadl, ze to nie on.

    a na fotce widze ze 30 kart jakby jednego wzoru.

    Z 10 lat temu byloby to prawdopodobne, dzis ... od dawna nie dostalem
    listu z PIN, karty wymagaja aktywacji przez internet, chipowych
    skopiowac sie da, klient ma czesto powiadomienie natychmiastowe na
    telefon ...

    Ale - po co przez bankomat - spisac nr i CVC, kupic cos przez internet
    ..

    J.