eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Kantor - odnowienie karty USD › Re: Alior Kantor - odnowienie karty USD
  • Data: 2019-12-17 12:59:10
    Temat: Re: Alior Kantor - odnowienie karty USD
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2019 12:18:01 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > W dniu 2019-12-17 o 12:01, Dawid Rutkowski pisze:
    > > W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 22:29:58 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > >> Dawid Rutkowski pisze tak:
    > >>
    > >>> Zresztą spójrz na nią i zobacz, jaką ma datę ważności - to może
    > >>> sporo wyjaśnić.
    > >>
    > >> Jak tylko będe w Polsce spojrzę. Obiecuję :)
    > >
    > > Trzymam za słowo ;>
    > > Ale w takim razie po co się nią w ogóle przejmujesz, skoro jest zupełnie
    nieużywana?
    > > Bo jednak żeby choć w necie zapłacić, to trzeba mieć w mózgu albo na papierku
    numer, datę ważnośći i cvc.
    > > Hmm, no w sumie jakby jej nie wycofali, to by się pewnie odnowiła, jeśli
    skończyła się jej ważność.
    >
    > Z tego co pamiętam, nie były to karty automatycznie odnawiane. Choćby z
    > tego powodu, że to były karty (pod warunkiem braku aktywności) płatne.

    A, racja, rzeczywiście karty IKA nie były odnawiane - i to nie tylko automatycznie,
    tylko wręcz w ogóle było to (wciąż jest? - zobaczymy, jak będzie z wielowalutową)
    niemożliwe, nawet jakby klient chciał.
    Jedyną opcją było zamówienie nowej karty - z nowym numerem.

    Ale ten powód - jedynie warunkowej bezpłatności - był ważny jedynie dla aliora, innym
    bankom wcale nie mąci spokoju sumienia odnawianie kart warunkowo bezpłatnych.

    > > Swoją drogą ciekawe, po jakim czasie od wysłania przy braku aktywacji bank uznaje
    kartę za zaginioną i ją zastrzega?
    >
    > A dlaczego miałby to robić? W końcu karta nieaktywowana nie jest
    > działającą kartą.

    To również nie powstrzymuje banków - przynajmniej niektórych - przed naliczaniem
    opłat za takie nieaktywowane karty.

    No i jednak bank powinien się choć trochę zainteresować, co dzieje się z wysyłanymi
    przez niego kartami - nie są przecież wysyłane po to, żeby zginęły, czy też po to,
    żeby leżały nieaktywowane - skoro klient zamówił, to na logiczne wygląda założenie,
    że po to, by jednak aktywować - i jeśli tego przez jakiś czas nie robi, to coś jest
    nie tak.
    Taka gadka-szmatka "jeśli przez 2 tygodnie nie otrzymasz karty, skontaktuj się z
    bankiem" jest jednak niepoważna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1