  • Data: 2019-08-15 11:40:11
    Temat: Re: Alior Kantor karta wielowalutowa - ciekawostka DCC
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 11:20:17 UTC+2 użytkownik Stiwi napisał:

    > Jaki inny świat? Nie słyszałeś, żeby polskie banki otwierały konta nierezydentom i
    wysyłały kartę normalnie pocztą za granicę, nawet poza UE?

    Po pierwsze rozróżnij nierezydenta-obywatela od nierezydenta-nieobywatela (a także
    rezydenta-nieobywatela).
    To są osobne historie.

    Po drugie słyszałem - ale że polskie banki kart za granicę NIE wysyłają, chyba że się
    coś od początku roku zmieniło (nie wchodzi w to sytuacja "awaryjnej wysyłki karty za
    granicę" - ale ona i tak dostępna jest teraz w większości banków jedynie dla kart "z
    górnej półki" - no i kosztuje 150$).

    Więc w końcu jak jest, bo wg mnie zmyślasz.
    Chyba że podałeś aliorowi adres zamieszkania na Bermudach, a korespondencyjny w PL.
    W N26 OIDP to nie przejdzie, tam można podać tylko jeden adres.