  • Data: 2019-08-19 12:44:43
    Temat: Re: Alior Kantor karta wielowalutowa - ciekawostka DCC
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, August 11, 2019 at 9:46:17 PM UTC+2, Stiwi wrote:
    > Postanowiłem założyć nowy wątek po tym jak "bardziej ynteligentni" nie potrafili
    empirycznie określić zmian o które pytałem w zakresie zmian dotyczącej karty
    wielowalutowej Alior Kantor, odsyłając mnie do regulaminu. Ponieważ w korespondencji
    do której dołączona jest karta napisane jest, że trzeba ją aktywować transakcją z
    PINem, próbowałem kilkukrotnie zbliżeniowo, jednak nie poszło. Poszedłem zatem do
    bankomatu (Bank Spółdzielczy)

    Nie trzeba lecieć do bankomatu - można "aktywować" w sklepie, tylko przy zakupie
    trzeba włożyć kartę do czytnika z chipem, a nie zbliżeniowo.