  • 11. Data: 2003-10-17 19:31:42
    Temat: Re: GTFI OS
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > to wycena z wczoraj , dzis poszly obligacje do góry

    ale to i tak nie uratuje zenujacych wynikow GTFI...

    > czesc...
    >
    > Hmmm straciłeś 1,50zł toż to majątek co ty teraz zrobisz.

    Hmmm... a skad wiesz ile ja mam tych jednosteczek jeszcze... Zapewniam Cie
    ze o 1,50, by mnie dupa nie bolala. Dupa zaczyna mnie bolec jak trace
    setki...
    A jak pomysle ile by te pieniadze zainwestowane w innym miejscu przez te pol
    miesiaca zarobily, to juz w ogole siedziec nie moge :)

    > Na przyszłość
    > zastanów się dobrze zanim zagrasz na giełdzie ;)

    Jestem dobrze zastanowiony ;) Ale chcialem dac chlopakom (i Marlenie) z GTFI
    jeszcze kawalek szansy... Zmarnowali...
    I mysle ze przy takich wynikach to nawet ta piekna Alfa nie pomoze..

    MAd Hat
    ter

  • 12. Data: 2003-10-17 19:37:14
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > No SEB2 to ja caly czas mam ;)

    Ale tak jak pisalem wczesniej, SEB2 nie mozna porownywac ze standardowymi
    (ze sie tak wyraze) funduszami obligacyjnymi. Z nimi mozna SEB5 i on juz
    raczej zblizone ma wyniki :). SEB2 to glownie 52 tygodniowe bony skarbowe, a
    tu wahania sa mniejsze, niz w 10 latkach, ktorymi napakowany jest GTFI.

    > Ale co do roznic - to tam gadanie - co to jest +/- 1-2% :)
    > CAIB FIO Obligacji tez ma podobne wyniki jak GTFI (znaczy do d....)
    >
    > P.S. A mnie sie udalo wycofac z citiakcji i SEB3 po wczorajszych
    > (najwzszych) cenach :) Ech to centrum oszczedzania w Multi ;)

    A ja sobie zupelnie swiadomie siedze w SEB3 nadal - wierze, ze wtorek -
    sroda znow atakujemy 1720.
    A moze sie myle ;) Moze bedzie juz przebite :))))

    MAd Hat
    ter

  • 13. Data: 2003-10-18 06:10:42
    Temat: SEB2
    Od: wojsyl <w...@w...pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:

    > Lepiej, lepiej... chociazby Skarbiec, Warta czy SEB 2
    >
    > no dobrze, dobrze to ostatni nie jest zbyt dobry do porównania :)

    A co ten SEB2 ma specjalnego ?

    --w

  • 14. Data: 2003-10-18 22:06:43
    Temat: Alfa w GTFI (było: GTFI OS)
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bmpge4$i8f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > I mysle ze przy takich wynikach to nawet ta piekna Alfa nie pomoze..

    BTW Alfy - czy ja dobrze rozumiem, że wystarczy włożyć 5000 tylko na chwilę,
    żeby się liczyło?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2003-10-19 06:42:36
    Temat: Re: Alfa w GTFI (było: GTFI OS)
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości news:bmpge4$i8f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > BTW Alfy - czy ja dobrze rozumiem, że wystarczy włożyć 5000 tylko na

    Ale co rozumiesz?
    Reklame czy regulamin?
    Bo one mowia co innego...;-)
    Nie wystarczy "wlozyc", trzeba "potrzymac"...;-))

    --
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2003-10-19 08:48:16
    Od: "qaz" <q...@...pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bmpau7$p7m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    czesc...
    > Ale Marklena Janota jak zwykle powie, ze trzeba zaufać i że wiedzą co

    Klubowicze, OS'y lece w dol to zrozumiale ale sytuacje taka mamy juz od
    wrzesnia. Co w tym dziwnego? a kto powiedzial ze OS'y to pewna inwestycja?
    Owszem ale tylko w tedy gdy stopy procentowe leca - to tak w skrocie. Doluja
    te fundusze OS ktore posiadaja znaczne udzialy w portfelu dlugoterminowych
    obl. i bon. skarbowych. To zrozumiale. Kto kontroluje elastycznosc portwela
    ten nie doluje mocno. Tak jest w przypadku SEB. Teraz to wyglada jak och
    ach, ale zobaczcie przyrosty od poczatku roku. Wowczas SEB moglby nie
    zachwycac wielkoscia wzrostow. Takie zycie, trzeba sledzic dane o inflacji
    itp. a decyzje podejmowac ostatecznie samemu. W koncu doradcy i maklerzy tez
    ludzie :)
    Polecam artykul zawiera prosta analize.
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=813903 i w
    pewien sposob wyjasnia obecne zachowanie funduszy.
    Z zyczeniami sukcesow na rynku kapitalowym
    q...@...pl

  • 17. Data: 2003-10-19 09:06:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Ale co rozumiesz?
    > Reklame czy regulamin?

    Regulamin.

    > Bo one mowia co innego...;-)
    > Nie wystarczy "wlozyc", trzeba "potrzymac"...;-))

    To musiałem nie doczytać. Gdzie to jest napisane (i ile trzeba trzymać)?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2003-10-19 12:46:05
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > To musiałem nie doczytać. Gdzie to jest napisane (i ile trzeba trzymać)?

    Nie doczytałem. Już wiem - par. 8 pkt 1.
    Choć w sumie wydaje się, że wystarczy zainwestować 31 stycznia i zlikwidować
    zaraz potem, aby się załapać.

    Podrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2003-10-19 13:35:58
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmu1i0$5l5$...@i...gazeta.pl,
    Tomasz Waszczynski <w...@w...org>:
> [...]
    > Choć w sumie wydaje się, że wystarczy zainwestować 31 stycznia i
    > zlikwidować zaraz potem, aby się załapać.

    Tez mi sie tak zdaje.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-10-20 16:12:32
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

> [...]
    czesc...
    > Ale Marklena Janota jak zwykle powie, ze trzeba zaufać i że wiedzą co

    A dzis 153,11 PLN/ju. Ja pier.... prawie pionowo w dol !!

    MAd Hat
    ter