  • 1. Data: 2003-10-17 17:36:43
    Temat: KH w Multi ;)
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

    Witam,

    Złożyłem pod koniec sierpnia wniosek o kredyt hipoteczny w MultiBanku
    (komplet dokumentów). Mówili, że oddzwonią w ciągu tygodnia. Do dziś nie
    zadzwonili.
    Oczywiście kredyt zdążyłem już wziąć i zacząć spłacać w innym banku.

    Pozdrawiam.

    --
    Artur.

  • 2. Data: 2003-10-17 19:48:39
    Temat: Re: KH w Multi ;)
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadzwonili.
    > Oczywiście kredyt zdążyłem już wziąć i zacząć spłacać w innym banku.

    Zlozyles w oddziale?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-10-20 13:20:56
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

    Witam,

    > Zlozyles w oddziale?

    Oczywiście. W-wa, oddział na na Królewskiej.

    --
    Artur.