    From: "qaz" <q...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GTFI OS
    Date: Sun, 19 Oct 2003 10:48:16 +0200

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bmpau7$p7m$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Hej,
    >
    > sledzicie moze wyniki tego "funduszu" ? Wruszajace doprawy. 0,70 PLN w
    > dół...
    > Gratulujemy !
    > A jeszcze na początku września mogłem to było sprzedać po 155.03 PLN
    > (dzisiaj 153,55 PLN). Zal mi dupe ściska, że opchnąlem wtedy tylko
    czesc...
    > Ale Marklena Janota jak zwykle powie, ze trzeba zaufać i że wiedzą co
    > robią...
    >
    > uff... uff... (zaufałem :) )
    >
    > MAd Hat
    > ter

    Klubowicze, OS'y lece w dol to zrozumiale ale sytuacje taka mamy juz od
    wrzesnia. Co w tym dziwnego? a kto powiedzial ze OS'y to pewna inwestycja?
    Owszem ale tylko w tedy gdy stopy procentowe leca - to tak w skrocie. Doluja
    te fundusze OS ktore posiadaja znaczne udzialy w portfelu dlugoterminowych
    obl. i bon. skarbowych. To zrozumiale. Kto kontroluje elastycznosc portwela
    ten nie doluje mocno. Tak jest w przypadku SEB. Teraz to wyglada jak och
    ach, ale zobaczcie przyrosty od poczatku roku. Wowczas SEB moglby nie
    zachwycac wielkoscia wzrostow. Takie zycie, trzeba sledzic dane o inflacji
    itp. a decyzje podejmowac ostatecznie samemu. W koncu doradcy i maklerzy tez
    ludzie :)
    Polecam artykul zawiera prosta analize.
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=813903 i w
    pewien sposob wyjasnia obecne zachowanie funduszy.
    Z zyczeniami sukcesow na rynku kapitalowym