  • 1. Data: 2003-10-17 18:03:25
    Temat: GTFI OS
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Hej,

    sledzicie moze wyniki tego "funduszu" ? Wruszajace doprawy. 0,70 PLN w
    dół...
    Gratulujemy !
    A jeszcze na początku września mogłem to było sprzedać po 155.03 PLN
    (dzisiaj 153,55 PLN). Zal mi dupe ściska, że opchnąlem wtedy tylko czesc...
    Ale Marklena Janota jak zwykle powie, ze trzeba zaufać i że wiedzą co
    robią...

    uff... uff... (zaufałem :) )

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2003-10-17 18:23:43
    Temat: Re: GTFI OS
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:
    > sledzicie moze wyniki tego "funduszu" ? Wruszajace doprawy. 0,70 PLN w
    > dół...

    A inne myslisz, ze lepiej?
    Dziekuj dziurze budzetowej (czyli calej holocie zerujacej na panstwowym
    garnuszku) - inwestorzy wiedza, ze nowe obligacje beda ciekawsza lokata a
    przez to wartosc starych spada... :(

  • 3. Data: 2003-10-17 18:26:32
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > A inne myslisz, ze lepiej?

    Lepiej, lepiej... chociazby Skarbiec, Warta czy SEB 2

    no dobrze, dobrze to ostatni nie jest zbyt dobry do porównania :)

    > Dziekuj dziurze budzetowej

    dziekuje, dziekuje... ale mam tez zastrzezenia do zarzadzajacego :)

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-10-17 18:33:09
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Lepiej, lepiej... chociazby Skarbiec, Warta czy SEB 2
    >
    > no dobrze, dobrze to ostatni nie jest zbyt dobry do porównania :)

    > dziekuje, dziekuje... ale mam tez zastrzezenia do zarzadzajacego :)

    Jeszcze w ramach uzupelnienia zabawny cytat z foum mBanku:
    "To co mamy na GPW od 6 tygodni jest świetnym testem sprawności zarządzania
    danym funduszem. Przecież nie sztuka zarobić przy ciągłych wzrostach (no,
    może dla GTFI Salomona ;-)"

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2003-10-17 18:35:01
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A inne myslisz, ze lepiej?

    Owszem, patrz na SEB2 chociazby..

    > Dziekuj dziurze budzetowej (czyli calej holocie zerujacej na
    > panstwowym garnuszku) - inwestorzy wiedza, ze nowe obligacje
    > beda ciekawsza lokata a przez to wartosc starych spada... :(

    To jest czesc prawdy, bo jak widac (chocby na przykladzie
    podanym powyzej) da sie na FO nie miec w takich warunkach
    jak obecnie strat.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 6. Data: 2003-10-17 19:13:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
    > Owszem, patrz na SEB2 chociazby..

    No SEB2 to ja caly czas mam ;)
    Ale co do roznic - to tam gadanie - co to jest +/- 1-2% :)
    CAIB FIO Obligacji tez ma podobne wyniki jak GTFI (znaczy do d....)

    P.S. A mnie sie udalo wycofac z citiakcji i SEB3 po wczorajszych
    (najwzszych) cenach :) Ech to centrum oszczedzania w Multi ;)

  • 7. Data: 2003-10-17 19:16:58
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > P.S. A mnie sie udalo wycofac z citiakcji i SEB3 po wczorajszych
    > (najwzszych) cenach :) Ech to centrum oszczedzania w Multi ;)

    Hyhyhy, witam w Klubie ;) przy czym ja wykonalem podobna operacje
    ale korzystajac z konwersji miedzy SEB'ami.

  • 8. Data: 2003-10-17 19:22:46
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > Hej,
    >
    > sledzicie moze wyniki tego "funduszu" ? Wruszajace doprawy. 0,70 PLN w
    > dół...

    to wycena z wczoraj , dzis poszly obligacje do góry

    > Gratulujemy !
    > A jeszcze na początku września mogłem to było sprzedać po 155.03 PLN
    > (dzisiaj 153,55 PLN). Zal mi dupe ściska, że opchnąlem wtedy tylko
    czesc...

    Hmmm straciłeś 1,50zł toż to majątek co ty teraz zrobisz. Na przyszłość
    zastanów się dobrze zanim zagrasz na giełdzie ;)

    pozdr axell

  • 9. Data: 2003-10-17 19:25:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
    > Hyhyhy, witam w Klubie ;) przy czym ja wykonalem podobna operacje
    > ale korzystajac z konwersji miedzy SEB'ami.

    A ja uznalem, ze lepiej potrzymac gotowke na rachunku, zeby szybciej
    "wejsc", bo poprzednim razem konwersja trwala zbyt dlugo ;)

  • 10. Data: 2003-10-17 19:29:38
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmpfn2$af2$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > A ja uznalem, ze lepiej potrzymac gotowke na rachunku, zeby szybciej
    > "wejsc", bo poprzednim razem konwersja trwala zbyt dlugo ;)

    To niemądrze, bo ...

    ... w SEB konwersja jest _szybsza_ niz nabycie.

    Przyklad: zlecenie konwersji do godziny 7.00 rano na SEB3 lub SEB2 daje
    wycenę z tego samego dnia. Przy nabyciu musisz zlecenie zlozyc do 23.59 dnia
    poprzedniego, aby uzyskać taką wycenę.

    --
    Robert