  • 21. Data: 2002-03-22 17:06:05
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "gornik" <g...@g...w.pl>
    > Proszę bardzo:
    > REJONOWY URZĄD POCZTOWY WARSZAWA-ŚRÓDMIEŚCIE
    > Bank Pocztowy SA
    > BPSA Centrum Rach.Sk
    > 13200019-990112-17004-10310-0-0
    >
    > Tyle, że nie wiem czy to jest jeden numer dla wszystkich czy zależnie od
    > miejsca zamieszkania. Ja mieszkam WA-Centrum

    Ja akurat dostałem inny numer w innym banku. Zadzwoniłem do kartoteki RTV w
    Rejonowym Urzędzie pocztowym W-wa Śródm. (663-52-82) i tam miła pani
    kierownik podała mi potrzebne dane.
    Na trzech pocztach nie potrafili mi nic powiedzieć - po prosu "czarna
    dziura".

    Swoją ścieżką, z tym abonamentem RTV to ciekawa historia. Jest to jedyny
    znany mi abonent (opłata, zapłata itd.) w którym adresat nie figuruje na
    żadnym dokumencie. Na każdym z druków i rachunków które otrzymujemy, jest
    wyraźnie napisane, kto jest adresatem, w jakim banki ma swoje konto, jakie
    są telefony kontaktowe adres korespondencyjny itd. Tylko abonament RTV jest
    "tajny" a więc chyba nie bardzo wiadomo kto się tymi pieniędzmi z kim
    dzieli.
    Za zachodnią granicą firma pośrednicząca jest znana i melduje się sama tuż
    po zgłoszeniu odbiornika i podaje wszystkie swoje dane kontaktowe.

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 22. Data: 2002-03-25 06:35:11
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    dziekuje

    czad.

    czyli jest wiekszy balagan niz myslalem.
    ciekawe jakie jest kryterium przyporzadkowania rachunku bankowego???

    jak ktos jest zameldowany w Szczecinie a mieszka w Krakowie to ciekawe gdzie
    ma placic? (oczywiscie pod warunkiem ze chce placic - i na jakiej podstawie
    ...)

    dziekuje
    radek

  • 23. Data: 2002-03-25 09:41:30
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Rad'ek wrote:

    > jak ktos jest zameldowany w Szczecinie a mieszka w Krakowie to ciekawe gdzie
    > ma placic? (oczywiscie pod warunkiem ze chce placic - i na jakiej podstawie
    > ...)

    Numer jest przyporządkowany do lokalizacji, za którą płacisz.
    Będąc zameldowanym w Szczecinie, ale nie mieszkając tam i nie posiadając
    tam odbiornika R lub TV, posiadając za to takowy w miejscu zamieszkania
    w Krakowie płacisz na konto należące do RUP Kraków coś tam.

    pzdr

    Tomek

  • 24. Data: 2002-03-25 10:58:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski"
> [...]
    > tam odbiornika R lub TV, posiadając za to takowy w miejscu zamieszkania
    > w Krakowie płacisz na konto należące do RUP Kraków coś tam.

    a ja tam olalem takie szczegoly - mieszkam juz w 3 dzielnicy od kiedy
    zaczalem placic ten haracz, a widze ze Warszawa ma kilka numerow dokad ten
    przelew moze isc.
    I co - mam za kazdym razem wyrejestrowywac sie i gdzies na poczcie zakladac
    ksiazeczke oplat od nowa?
    TV jest jedna i kazdy posiadacz odbiornika musi placic - wiec place i mam
    spokoj
    *** blad ***