  • 1. Data: 2002-03-21 18:12:27
    Temat: Zgubisz kartę? Stracisz max. 150 Euro !
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    ... tak wynika z projektu ustawy o elektronicznych instrumentach
    płatniczych, przekazanego przez rząd do Sejmu. Więcej na
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=294906&type_id=1&order=priority&priority=2-20
    Teraz niech no jeszcze tylko uchwalą, swoją drogą ciekawe jakie długie
    będzie vacation legis ??
    --
    Roman Sasiada
    k...@p...onet.pl k...@k...net.pl

  • 2. Data: 2002-03-21 18:20:06
    Temat: Re: Zgubisz kartę? Stracisz max. 150 Euro !
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    ale tez ciekaw jestem czy nie bedzie specjalnie zglaszana kradziez wtedy -
    Polak potrafi,...

  • 3. Data: 2002-03-21 19:25:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > ale tez ciekaw jestem czy nie bedzie specjalnie zglaszana kradziez
    wtedy -
    > Polak potrafi,...

    moze jak jeden z drugim raz trafia na czarna liste BIKu
    to powoli zaczna szanowac banki
    *** blad ***