  • 11. Data: 2002-03-21 20:30:04
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    news:0738.00006621.3c9a19b1@newsgate.onet.pl...
    > Czy kotoś z Was płaci abonament RTV inaczej niż na poczcie?

    Tak , mam zlecenie stale od lat w PKO BP. Sami pilnują właściwych kwot i co
    miesiąc te kilka złotych wysyłają

  • 12. Data: 2002-03-21 21:41:18
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    tak.
    wcale nie płacę. Wszystko płacę ale na tv nie!!!!

  • 13. Data: 2002-03-22 08:57:34
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Też nie mam zamiaru płacić. Ale słyszałem, że w Warszawie chodzą po
    mieszkaniach jakieś komisje czy inne kontrole i sprawdzają jaki sprzęt jest na
    stanie.

    lacer

  • 14. Data: 2002-03-22 10:19:14
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Też nie mam zamiaru płacić. Ale słyszałem, że w Warszawie chodzą po
    > mieszkaniach jakieś komisje czy inne kontrole i sprawdzają jaki sprzęt jest na
    > stanie.

    Póki co AFAIK możesz ich zrzucić ze schodow. Ale pomysły na nową ustawę są
    nipokojące. W każdym razie kolega pracujący w krajowej zdradzie mówi, że na
    razie nie warto płacić.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 15. Data: 2002-03-22 10:57:35
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia 21 Mar 2002 18:34:42 +0100, <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy kotoś z Was płaci abonament RTV inaczej niż na poczcie?
    Ja płacę - musisz pójść na swoją pocztę i poprosić o numer konta.
    Tylko nastaw się na to, że będziesz musiał paniom wmómić, że tak można -
    przynajmniej u mnie tak było - najpierw porozmawiałem z jakąs kobietą w
    okienku, później przyprowadziła kontrolerkę i z nią w końcu się dogadałem,
    że dowie się czy na pewno tak można i że zadzwoni do mnie następnego dnia
    i poda mi numer konta. I nawet zadzwoniła !!!

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 16. Data: 2002-03-22 13:28:11
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    no to moze ludzie podajcie w koncu ten numer rachunku, co???

    :-)
    radek

  • 17. Data: 2002-03-22 13:31:38
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 22 Mar 2002 14:28:11 +0100, "Rad'ek" <A...@p...fm>
    napisał(a):

    > no to moze ludzie podajcie w koncu ten numer rachunku, co???
    Proszę bardzo:
    REJONOWY URZĄD POCZTOWY WARSZAWA-ŚRÓDMIEŚCIE
    Bank Pocztowy SA
    BPSA Centrum Rach.Sk
    13200019-990112-17004-10310-0-0

    Tyle, że nie wiem czy to jest jeden numer dla wszystkich czy zależnie od
    miejsca zamieszkania. Ja mieszkam WA-Centrum

  • 18. Data: 2002-03-22 13:41:07
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Rad'ek wrote:

    > no to moze ludzie podajcie w koncu ten numer rachunku, co???

    RUP Łódź Północ
    13201449-990864-17004-100-0-0

    pzdr

    Tomek

  • 19. Data: 2002-03-22 15:07:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rad'ek"
    > no to moze ludzie podajcie w koncu ten numer rachunku, co???

    ale i tak nic ci to nie da ;-))

    PPUP Poczta Polska RUP Warszawa Śródmieście, Wydz.RTV
    ul. Przasnyska 6a 01-756 Warszawa
    11101053-84-1700-1-83
    *** blad ***

  • 20. Data: 2002-03-22 15:13:04
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Też nie mam zamiaru płacić. Ale słyszałem, że w Warszawie chodzą po
    > mieszkaniach jakieś komisje czy inne kontrole i sprawdzają jaki sprzęt
    jest na
    > stanie.

    taaaaa a jak już ustalą co klient ma na stanie, to czekają kiedy pojedzie na
    wakcje i wtedy rekwirują mu ten sprzęcik, żeby mógł za jakiś czas ze
    spokojnym sumieniem napisać, że nie posiada żadnego odbiornika ani nawet
    radia..... bo wszystko mu ukradli :-(((

    pozdrav
    siepacz