  • Data: 2015-10-15 02:01:34
    Temat: Re: 800 milionów pln z ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mvmohm$fet$...@n...news.atman.pl

    > Pozostaje niestety pytanie -- skąd sąd wie, że te ustalenia są poprawne?
    + Pozostaje niestety pytanie -- skąd sąd wie, że te ustalenia są prawidłowe?

    > A jakie są te ustalenia? Ano takie, że sąd I instancji uznał, iż **WYPUKLINY TO
    INA?CVZEJ -- SKOLIOZA**.
    + A jakie są te ustalenia? Ano takie, że sąd I instancji uznał, iż **WYPUKLINY TO
    INACZEJ -- SKOLIOZA**.

    -=-

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Ja wam nie bronię radości -- bo losu nie zmienią wam wróżby
    (toż muszą spełnić się -- skoro są wróżbami!!!)
    ale pomyślcie o własnej słabości, zamiast o triumfie nad ludźmi...

    https://www.youtube.com/watch?v=eUDOQANiBAQ

    Popieram decyzję Boga dotyczącą wyroku śmierci wykonanego na
    pasażerach 101 -- PiS proponowała przywrócenie kary śmierci,
    lecz pobłażliwie traktowała sędziów, pseudolekarzy, ludzi
    zatrudnionych w ZUSie...

    Popieram decyzję Boga dotyczącą wyroku śmierci wykonanego na
    Andrzeju Lepperze -- Lepper obiecywał rozliczenie LBalcerowicza
    i innych ludzi, którym polska wieś ,,zawdzięczała'' swe klęski,
    lecz po dorwaniu się do koryta, myślał chyba jedynie o tym,
    ile prosa, i kto mu dosypuje...

    Nie oznacza to jednak usprawiedliwiania tych, którzy ,,pomagali''
    w wykonywaniu tych wyroków, bez względu na to, kim są ci ,,pomocnicy''.
    Nie usprawiedliwiam ani tych ,,pomocników'', ani tej ,,udzielanej
    przez nich pomocy''...