  • Data: 2015-10-17 00:21:01
    Temat: Re: 800 milionów pln z ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebastian Biały" mvrirs$q3v$...@n...news.atman.pl

    > Nie ma związku z przedstawioną tezą o 260mln dokumentów.

    > Nie ma związku z przedstawioną tezą o 260mln dokumentów.

    > Nie ma związku z przedstawioną tezą o 260mln dokumentów.

    > itd.

    > Ja się pytam skad się wzięła liczba 260mln papierowych dokumentów do której obsługi
    potrzebne sa drony białkowe.

    Uważam, że same wróżby (prognozy) mogą zająć więcej niż 260 milionów
    papierowych dokumentów. Toż ZUS ma ,,system informatyczny'' zdolny
    do produkowania tych przepowiedni czy proroctw...

    IMO dobrze by było, gdyby ludzie pojęli, że:

    'istnienie ZUS w kolejnych latach' ==> 'nieistnienie rent, emerytur
    itp. świadczeń polskiego państwa w tychże kolejnych latach'.

    istnienie ZUS implikuje nieistnienie świadczeń
    nieistnienie świadczeń spowodowane zostanie istnieniem ZUS

    ZUS ma pieniądze niemal na ,,wszystko'' -- na szkolenia/wakacje zagraniczne,
    okazałe budowle, wysokie pensje i jeszcze wyższe premie oraz nagrody, wysokie
    koszty zakupu i utrzymania ,,systemu informatycznego, lecz niestety tenże ZUS
    nie ma pieniędzy na emerytów, rencistów itp. osoby...

    Do pana byłego prezydenta RP mam pytanie zahaczające o zdrowie psychiczne. :)

    czy wg Bronisława Komorowskiego Polska jest krajem sukcesu
    (co ów pan chętnie podkreślał jako prezydent RP)

    czy może Polska jest krajem dotkniętym klęskami ekonomicznymi?

    Jeśli Polska odniosła sukcesy ekonomicznie -- dlaczego służba
    zdrowia i ZUS przędą tak cienko?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'