  • 11. Data: 2002-10-22 09:06:27
    Temat: Re: 7 zł w ekontoPRO LUKASA
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > He he, pewnie pobiorą, jak w mi kiedyś w millennium. Najpierw nic przez ileś
    > tam miesięcy, a potem jak grom z jasnego nieba wszystko na raz. ;-) Złożyłem
    > reklamację, odczekałem pół roku i otrzymałem odpowiedź. :)

    A jak zaksiękowali te opłaty? Podzielili na miesiące (księgowali z datami,
    kiedy powinny być pobrane), czy wszystko hurtem? I tak z ciekawości, co
    napisali w odpowiedzi :-)?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2002-10-22 10:34:02
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A jak zaksiękowali te opłaty? Podzielili na miesiące (księgowali z datami,
    > kiedy powinny być pobrane), czy wszystko hurtem?

    Nic nie dzielili, tak sobie pobrali kilka razy opłatę za prowadzenie w
    odstępach kilkudniowych, bez żadnych opisów co za co...

    > I tak z ciekawości, co
    > napisali w odpowiedzi :-)?

    Że przepraszają, że sprawdzili system, że już nigdy więcej. Podpisy były
    dwa. I to nie byle konsultanów, ale jakichś dwóch dyrektorów.

    Nie miałem okazji potem długo długo zagrzać miejsca w tym banku, bo obsługa
    w moim oddziale była żenująca... Ale chyba faktycznie było OK.

    Na inną odpowiedź też czekałem z pół roku - na niedziałające przelewy w
    bankomatach euronetu. Napisali, że sprawdzili i naprawili usterkę. Jednak
    nic nie zrobili i sam musiałem to z euronetem załatwić...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2002-10-22 11:59:22
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 22 Oct 2002, kriskel wrote:

    > Pan też nie umie liczyć (albo umie, tylko pracuje nad awansem za wyniki).
    > Saldo wylicza się dla okresu od momentu otwarcia konta. Dni przed otwarciem
    > nie są wliczane do rachunku. Więc w momencie założenia konta wystarczy
    > wpłacić 5000 zł i średnie saldo miesięczne wynosi 5000 zł.

    No wiec dzisiaj pytalem jeszcze pani, ktora sama nie wiedziala jak to
    jest, zapytala kolezanki i ta potwierdzila, ze licza srednia z calego
    miesiaca, takze z dniami sprzed otwarcia rachunku. Tak wiec zmienie sobie
    status na PRO na poczatku przyszlego miesiaca. Za friko.

    M.

  • 14. Data: 2002-10-22 12:13:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap2ud1$8nv$1@news.onet.pl, Andrzej wrote:

    > A u mnie saldo średnie na pewno nie przekraczało 4000 zł i mi ostatnio
    > opłaty nie pobrali!

    Wziales pod uwage lokaty? Bo tez sie licza.

  • 15. Data: 2002-10-22 20:00:15
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Wracajac do tematu głównego: otóż osobiście u miłej panienki w oddziale Lukasa
    wpłacałem po 2 tygodniach od założenia konta 5 kzł i jeszcze spytałem czy moze
    cosik dorzucić do tej wpłaty aby uniknąć haraczu. Dziewcze sprawiające
    wrazenie dosyć dobrze zorientowanej odpowiedziało, że absolutnie nie trzeba!
    Więc dajcie spokój z tekstami, ze "pożałowałeś 1zł to masz..."

    owiedziałbym "chrzanić te 7 zł" , ale tu przecież chodzi uczciwe traktowanie

    klienta. A moze nie?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 16. Data: 2002-10-22 20:36:52
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02102222001522@polnews.pl, carlos wrote:

    > oddziale Lukasa wpłacałem po 2 tygodniach od założenia konta 5 kzł

    I trzymając przez pół miesiąca 0 zł i nastepne pół miesiąca 5 kzł chciałeś
    uzyskać średnie saldo miesięczne ponad 5 kzł?

  • 17. Data: 2002-10-22 22:30:35
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "carlos" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Więc dajcie spokój z tekstami, ze "pożałowałeś 1zł to masz..."

    nikt tu nie pisal nic w stylu "a masz" a dobrze ci tak ani nic podobnego

    > owiedziałbym "chrzanić te 7 zł" , ale tu przecież chodzi uczciwe
    traktowanie
    > klienta. A moze nie?

    zlozyles reklamacje uwazajac ze bank nie mial prawa do pobrania oplaty, ja
    uwazam ze mial

  • 18. Data: 2002-10-23 08:13:57
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    .it.pw.edu.pl...
> [...]

    > miesiaca, takze z dniami sprzed otwarcia rachunku. Tak wiec zmienie sobie
    > status na PRO na poczatku przyszlego miesiaca. Za friko.

    Piczki to już napewno nie potrafią liczyć. Zakładałem konto 20 dnia
    miesiąca. Wpłaciłem 5000 i nie pobrali mi żadnej prowizji. W matematyce nie
    ma takiej możliwości, żeby coś co nie istnieje (nie mylić z liczbami
    urojonymi) dawało wartość inną niż zero. Do czasu otwarcia rachunku po
    prostu nie masz rachunku i ten okres nie wlicza Ci się do niczego.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 19. Data: 2002-10-23 08:58:15
    Temat: Panienka z okienka
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

> [...]
    > Więc dajcie spokój z tekstami, ze "pożałowałeś 1zł to masz..."
    >
    > owiedziałbym "chrzanić te 7 zł" , ale tu przecież chodzi uczciwe

    mysle ze klienci powinni sobie uswiadomic w koncu ze pracownicy banku nie
    zawsze znaja zawilosci oferty i ze to nie panienka bedzie decydowala o tym
    co znajdzie sie na wyciagu. I jest to sprawa ogolna - dotyczaca wszystkich
    bankow a takze innych instytucji finansowych (np. ubezpieczycieli). Klient
    ma znac i czytac regulaminy a ich nieznajomosc bedzie zawsze wykorzystana
    przeciw niemu. Dlatego jesli ktos chce polegac na panienkach to powinnien na
    kazde pytanie zadac odpowiedzi na pismie... Inaczej bedzie zawsze wyrolowany
    przez bank, ubezpieczyciela czy dom maklerski i nie bedzie mial zadnego
    prawa skarzenia sie. Ja znam nawet takie przypadki ze panienki wprowadzaly w
    blad podajac oprocentowanie lokat (!) oczywiscie je zawyzajac... Ale to juz
    powinno byc scigane nadzorem bankowym - bo to przestepstwo.

    D.

  • 20. Data: 2002-10-23 09:07:28
    Temat: Re: Panienka z okienka
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Oct 23, 2002 at 10:58:15AM +0200, Dave wrote:

    > mysle ze klienci powinni sobie uswiadomic w koncu ze pracownicy banku nie
    > zawsze znaja zawilosci oferty i ze to nie panienka bedzie decydowala o tym

    No sorku, ale jak nie ona to kto ma znac? Ochroniarz? Sprzataczka?
    Pani w kiosku na dole? Wspolkolejkowicz? No kto?

    Jak nie zna, to jest kupa pracy gdzie tez nie trzeba sie wykazywac
    skomplikowana znajomoscia tematu, ot np. do przeprowadzania dzieci
    przez pasy. A i stroj (przynajmniej czesc) jest bezplatnie w ramach
    wyposazenia.

> [...]
    > kazde pytanie zadac odpowiedzi na pismie... Inaczej bedzie zawsze wyrolowany

    To jest odrebna sprawa. Zgadzam sie, choc nie odnosi sie to to kwesti
    oplaty 1 zl czy 2 za jakistam przelew, ale raczej spraw o wiekszym
    'kalibrze' ;-)

    --

    --w