    From: "Dave" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Panienka z okienka
    Date: Wed, 23 Oct 2002 10:58:15 +0200

    Użytkownik "carlos" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:02102222001522@polnews.pl...
    > Wracajac do tematu głównego: otóż osobiście u miłej panienki w oddziale
    Lukasa
    > wpłacałem po 2 tygodniach od założenia konta 5 kzł i jeszcze spytałem czy
    moze
    > cosik dorzucić do tej wpłaty aby uniknąć haraczu. Dziewcze sprawiające
    > wrazenie dosyć dobrze zorientowanej odpowiedziało, że absolutnie nie
    trzeba!
    > Więc dajcie spokój z tekstami, ze "pożałowałeś 1zł to masz..."
    >
    > owiedziałbym "chrzanić te 7 zł" , ale tu przecież chodzi uczciwe
    traktowanie

    > klienta. A moze nie?

    mysle ze klienci powinni sobie uswiadomic w koncu ze pracownicy banku nie
    zawsze znaja zawilosci oferty i ze to nie panienka bedzie decydowala o tym
    co znajdzie sie na wyciagu. I jest to sprawa ogolna - dotyczaca wszystkich
    bankow a takze innych instytucji finansowych (np. ubezpieczycieli). Klient
    ma znac i czytac regulaminy a ich nieznajomosc bedzie zawsze wykorzystana
    przeciw niemu. Dlatego jesli ktos chce polegac na panienkach to powinnien na
    kazde pytanie zadac odpowiedzi na pismie... Inaczej bedzie zawsze wyrolowany
    przez bank, ubezpieczyciela czy dom maklerski i nie bedzie mial zadnego
    prawa skarzenia sie. Ja znam nawet takie przypadki ze panienki wprowadzaly w
    blad podajac oprocentowanie lokat (!) oczywiscie je zawyzajac... Ale to juz
    powinno byc scigane nadzorem bankowym - bo to przestepstwo.

    D.