  • 1. Data: 2002-10-21 15:48:38
    Temat: Audyt wewnetrzny
    Od: l...@p...onet.pl

    Czesc
    Pisze prace mgr na temat "Znaczenie audytu wewnetrznego w banku"
    szukam wszelkich info na ten temat?
    linki, opracowania z kontroli wewnetrznej?
    za wszelkie informacje wielkie dzieki
    pozdr
    mec

  • 2. Data: 2002-10-22 05:37:05
    Temat: Re: Audyt wewnetrzny
    Od: "Tomek Dygała" <t...@s...gliwice.pl.wytnijto>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > Pisze prace mgr na temat "Znaczenie audytu wewnetrznego w banku"
    > szukam wszelkich info na ten temat?
    > linki, opracowania z kontroli wewnetrznej?
    > za wszelkie informacje wielkie dzieki

    marnie to wygląda.
    biblią jest Saunders "Kontrola wewnetrzna w bankowości" i
    "Kontrola wewnetrzna w oddziale banku"

    ponadto publikacje chyba Kałużnego i właściwie tyle.
    poza tym polecam uwadze Rekomendację "H" GINBu - na temat kontroli
    wewnętrznej - AFAIR jest na stronach NBP.
    Swego czasu GINB wydał też podręcznik kontroli na miejscu
    będący swego rodzaju podręcznikiem dla kontrolerów GINBu.
    napisz do GINBu może Ci udostępnią.

    wzmianki na temat audytu znajdziesz również we wszystkich
    podręcznikach bankowości ale to mało...

    pzdr.
    Tomek D
    (audytor wewnętrzny)

  • 3. Data: 2002-10-22 19:18:39
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik l...@p...onet.pl pisze:

    > Pisze prace mgr na temat "Znaczenie audytu wewnetrznego w banku"
    > szukam wszelkich info na ten temat?
    > linki, opracowania z kontroli wewnetrznej?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Tego raczej nikt Ci nie da. :)

    mj

  • 4. Data: 2002-10-22 20:15:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Tego raczej nikt Ci nie da. :)

    Siedzialem dzisiaj pol dnia w czytelni czasopism poslkich na SGHu -
    przegladalem li tylko Bank i Kredyt, Bank i Gazete Bankowa (glownie rok
    2001) i moge z cala odpowiedzialnoscia stwierdzic, ze jest tam tego pelno :)
    A potem po nite do klebka :)

  • 5. Data: 2002-10-24 08:41:14
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik Michał pisze:

    > Siedzialem dzisiaj pol dnia w czytelni czasopism poslkich na SGHu -
    > przegladalem li tylko Bank i Kredyt, Bank i Gazete Bankowa (glownie rok
    > 2001) i moge z cala odpowiedzialnoscia stwierdzic, ze jest tam tego pelno :)

    Raportów z kontrli wewnętrznej oddziałów jakiegoś banku?
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 6. Data: 2002-10-27 13:40:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Raportów z kontrli wewnętrznej oddziałów jakiegoś banku?

    Tak i z pewnoscia ktos ci je z sieci wysle ot tak - bo ktos prosi...
    Przeicez jezeli tego typu materialy ktos potrzebuje tak czy inaczej musi sie
    zgloscic do konkretnego banku...

  • 7. Data: 2002-10-27 20:10:17
    Od: "Tomek Dygała" <t...@s...gliwice.pl.wytnijto>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tak i z pewnoscia ktos ci je z sieci wysle ot tak - bo ktos prosi...
    > Przeicez jezeli tego typu materialy ktos potrzebuje tak czy inaczej
    musi sie
    > zgloscic do konkretnego banku...

    ...i możesz być absolutnie pewien że żaden bank ich nie udostępni.

    co najwyżej może dostaniesz gdzieś procedury ale na pewno nie
    raporty z kontroli.

    pzdr.
    Tomek D

  • 8. Data: 2002-10-27 20:32:26
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik Tomek pisze:

    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > musi sie
    >
    > ...i możesz być absolutnie pewien że żaden bank ich nie udostępni.

    Też tak myślę - choćby z powodu tajemnicy bankowej, ochrony danych
    itp.
    --
    mj

  • 9. Data: 2002-10-28 06:23:19
    Od: "Tomek Dygała" <t...@s...gliwice.pl.wytnijto>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał
    w wiadomości
    work.pl...
    > Jesienną porą czytam pl.biznes.banki

    > Też tak myślę - choćby z powodu tajemnicy bankowej, ochrony danych
    > itp.

    z tych powodów też, ale nie one są najistotniejsze.
    audyt po prostu czasem nadziewa się na różne smrodki
    którymi żaden bank nie chwali się ani publicznie ani
    często nawet, które nie wychodzą poza obręb
    ścisłego kierownictwa banku.
    a jeśli nie smrodki to np. nieszczelności w systemie
    kontroli wewnętrznej etc. wiec sam rozumiesz że to
    są rzeczy którymi nikt się nie chwali.

    pzdr.
    Tomek D