  • 31. Data: 2002-10-23 15:43:56
    Temat: Re: 7 zł w ekontoPRO LUKASA
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    Michal Sawicki wrote:

    > No wiec jesli masz racje, to 3 pracownikow tego banku jest w bledzie, z
    > tego 1 usilnie forsuje swoja teorie klientom.
    > M.

    No coz - taka mamy edukacje... gonimy reszte swiata usuwajac przedmioty scisle z
    planu zajec i sa efekty..

    A srednia to srednia - srednie saldo tez raczej jest terminem jednoznacznym - bo
    tak jak bys chcial wplacic w ostanim dniu miesiaca to aby ci prowizji nie pobrali
    musial bys wplacic 150 000 zl ;) - tyle ze i tak nie moga ci pobrac tych 7 zl bo
    nie miales konta przez caly miesiac wiec i powinni ci pobrac proporcjonalnie
    zredukowana oplate 7/30 ;) .....

  • 32. Data: 2002-10-23 17:41:57
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Date: Wed, 23 Oct 2002 19:31:15 +0200
    From: Lukas Bank Odpowiedzi <I...@l...com.pl>
    To: m...@i...pw.edu.pl
    Subject: Odp: 7 zl za e-KONTO PRO i srednie saldo

    Odpowiedź:
    Średnie miesięczne saldo jest liczone od początku każdego miesiąca
    kalendarzowego. Saldo jest brane z tego okresu.

  • 33. Data: 2002-10-23 21:32:51
    Temat: Re: Panienka z okienka
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Chrzanie realia - jesli panienka sie nie zna (co naprawde mozna latwo
    > zauwazyc) to nalezy nie z nia ale z jej przelozonym. Zaczynajac od
    > rozmowy ze jej/jego podwaldni nie sa przygotowani do pracy.

    Moim zdaniem jest tak - "panienka" powinna doskonale sie orientowac
    w sprawach codziennych, zas te niecodzienne powinna potrafic sprawdzic.

    Nie przesadzajmy, sami tez nie znamy na pamiec wszystkiego, z czym mozemy
    sie zetknac w pracy. Wazne, ze wiemy gdzie i jak szukac.

    Najgorsze jest takie cos, ze na nietypowe pytanie pracownik np. banku
    odpowiada w jakis sposob (bo np. "jest prawie pewien"), a pozniej okazuje
    sie, ze jest inaczej (z mojej praktyki specjalizowalo sie w tym Citi,
    takze zreszta w sprawach codziennych).
    Za takie cos powinno sie *@#()$&@@%

    Naprawde nie przeszkadza mi, gdy w jakiejs niecodziennej sprawie pracownik
    spojrzy w sciagawke albo zadzwoni do kogos, kto sie tym zajmuje.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 34. Data: 2002-10-24 06:06:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Oct 23, 2002 at 11:32:51PM +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Naprawde nie przeszkadza mi, gdy w jakiejs niecodziennej sprawie pracownik
    > spojrzy w sciagawke albo zadzwoni do kogos, kto sie tym zajmuje.

    Alez ja tak uwazam. ;-)

    --

    --w

  • 35. Data: 2002-10-25 07:02:47
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    it.pw.edu.pl...
    On Wed, 23 Oct 2002, kriskel wrote:

    > No wiec jesli masz racje, to 3 pracownikow tego banku jest w bledzie, z
    > tego 1 usilnie forsuje swoja teorie klientom.

    Też wyznajesz teorię, że większość ma zawsze rację. ;-)

  • 36. Data: 2002-10-25 16:33:32
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Fri, 25 Oct 2002, kriskel wrote:

    > Też wyznajesz teorię, że większość ma zawsze rację. ;-)

    Nic podobnego. Jestem sklonny uwierzyc, ze ci wszyscy pracownicy sie myla,
    bo ich zeznania sa sprzeczne ze spostrzezeniami klientow-grupowiczow.

    M.