  • 1. Data: 2002-10-21 13:23:12
    Temat: Linie kredytowe czyli jak zorganizowac troche gotowki
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam;

    Za jakies 5-6 miesiecy bede potrzebowal gotowki w wysokosci ok 15-20 kzl. Nie
    chcialbym sie przed bankiem tlumaczyc na jaki cel wiec kredyt odpada (chyba, a
    moze sie myle ?). Pomyslalem, ze dobrze by bylo zawczasu zorganizowac sobie
    jakas sensowna linie kredytowa. I tu pokrotce opisze moja obecna sytuacje: mam
    konta w Millennium (ROR) oraz w mBanku (emax, ekonto, mbiznes). Rozmowy z
    Millennium raczej odpadaja poniewaz tam mam ciagly debet, ktory wyrownuje co
    miesiac zadeklarowana wczesniej wysokoscia wplywow (ok. 2500 zl), zreszta u
    nich chyba nie ma czegos takiego co by mnie interesowalo.
    Odkad mam konto w mBanku intensywnie i wlasciwie glownie korzystam z mbiznes
    (prowadze DG) do ktorego jednak nie ma linii kredytowej (jest tylko jakies
    saldo odnawialne). Z kont ekonto i emax w zasadzie nie korzystam w ogole (na
    emax leza jakies grosze). Pani na mlinii powiedziala ze jesli u nich staral bym
    sie o linie kredytowa to moge ja dostac do ekonta,a pod uwage biora m.in.
    wplywy na nie.
    Pytanie: co robic ? przerzucic sie z mbiznes na ekonto i z niego dokonywac
    wszystkich transakcji co by uzyskac dobra historie rachunku czy tez moze
    sprobowac gdzie indziej : Multibank (??). Jak to u nich dziala ?

    Z gory dziekuje za wszelkie rady

    ----------
    Pozdr.
    Pisklak

  • 2. Data: 2002-10-22 08:29:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Pytanie: co robic ? przerzucic sie z mbiznes na ekonto i z niego dokonywac
    > wszystkich transakcji co by uzyskac dobra historie rachunku czy tez moze
    > sprobowac gdzie indziej : Multibank (??). Jak to u nich dziala ?

    W MultiBanku dostaniesz solidną linię. Najlepiej wejdź sobie w kalkulator
    kredytu odnawialnego na stronie MultiBanku i zrób sobie kilka symulacji.
    Wrowadź sobie okres 6 miesięcy, potem wpływy itp. - zobaczysz ile byś mógł
    uzyskać za pół roku.

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-10-23 05:41:38
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > moze sie myle ?). Pomyslalem, ze dobrze by bylo zawczasu zorganizowac sobie

    Najlepszą linię krydytową daje FORTIS przy Srebrnym i Złotym Pakiecie. Musisz
    tylko przelewać 3k miesięcznie. Jeżeli nie masz takkiego dochodu, to oscylatorek
    jest dopuszczalny.

    Sam brałem w tym roku, więc potwierdzam, że 20k dostaniesz.

    Piotrek

  • 4. Data: 2002-10-23 07:41:25
    Od: i...@p...onet.pl

    VW Bank Direct daje do 20 000 PLN lini kredytowej w rachunku (nowe konto e-
    direct).

    IGor

  • 5. Data: 2002-10-23 09:10:32
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    Musisz
    > tylko przelewać 3k miesięcznie. Jeżeli nie masz takkiego dochodu, to

    A jak jest obecnie oprocentowana ?
    W multi aquarius jest 12,5 % ;-))

  • 6. Data: 2002-10-24 05:22:59
    Od: p...@p...onet.pl

    > Musisz
    > oscylatorek
    >
    > A jak jest obecnie oprocentowana ?
    > W multi aquarius jest 12,5 % ;-))

    Wczoraj było od 12%, dzisiej nie wiem, bo Fortis obniża automatycznie po
    decyzjach RPP ;-))))

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-10-24 08:41:10
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik p...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > jest dopuszczalny.
    > Sam brałem w tym roku, więc potwierdzam, że 20k dostaniesz.
    Nie potrzeba zaświadczenia o dochodach?
    Nie potrzeba stałych wpływów?
    Przez ile trzeba przelewać pieniądze aby dostać taki limit?
    --
    mj

  • 8. Data: 2002-10-24 13:31:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    (...)

    > Wczoraj było od 12%,

    Eeeee, to wole multi ;-P
    Poza e-pakietem, konta w fortisie sa niezbyt ciekawe.

    > dzisiej nie wiem, bo Fortis obniża automatycznie po
    > decyzjach RPP ;-))))

    Multi tez obniza %% linii ;-P

    pzd
    witek

  • 9. Data: 2002-10-25 05:50:23
    Od: p...@p...onet.pl

    > Jesienną porą czytam pl.biznes.banki

    Musisz
    > Nie potrzeba zaświadczenia o dochodach?
    > Nie potrzeba stałych wpływów?
    > Przez ile trzeba przelewać pieniądze aby dostać taki limit?

    Ale ludzie są leniwi. Zamiast zajrzeć na www lub zadzwonic na infolinię, to
    każą przedstawiać cała ofertę banku. Nie mam w tym żadnego interesu. Mogę tylko
    zapewnić, że w srebrnym można dostać 50k, a w złotym 100k. A warunki jakie -
    kiedyś słyszałem, że "myślenie boli".

    Piotrek

  • 10. Data: 2002-10-25 09:41:27
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

> [...]

    > zapewnić, że w srebrnym można dostać 50k, a w złotym 100k. A warunki jakie -
    Ajtam, jeśli najpier twierdzisz, że dopuszczalny jest oscylatorek to
    aby uściślić i upewnić się pytam czy wymagają zaświadczenia o dochodach.
    Jeśli sam brałeś w tym roku to chyba pamiętasz, prawda?

    Mówisz, że nie masz żadnego interesu w udzielaniu informacji a
    napisałeś już aż cztery linijki, wnioskuję z tego, że nie posiadasz
    tych informacji.

    ___ .
    /)/)( / /
    (/