  • 11. Data: 2004-05-05 08:37:21
    Temat: Re: 6 dzien bez dostepu do rachunku w mBanku
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Hmmm... dziwne. Tez mialam zablokowane i w oka mgnieniu, ze tak powiem,
    > sobie odblokowalam. Wszystko idzie automatem i z nikim nie musisz gadac,
    > umawiac sie.
    >
    > Magda-Slonko(Wroclaw)

    oczywiscie, przy zalozeniu ze masz aktywny kanal telefoniczny
    jesli banku internetowego uzywasz tylko przez internet
    to niektorzy - np. ja blokuja dostep przez telefon
    i wtedy zaczynaja sie schody

    Piotr

  • 12. Data: 2004-05-05 08:41:10
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > wydaje mi się, ze sytuacja nr. 2 nie ma miejsca
    >
    > pozdr
    > hidie

    sytuacja nr. 2 to sytuacja w ktorej ja sie aktualnie znajduje
    w rozmowie telefonicznej gdy okazalo sie ze mLinka musi
    oddzwonic to podalem jej numer telefonu (komorkowego)
    ktory Pani przyjela, sprawdzajac uprzednio poprawnosc podanego numeru
    i byl to inny numer od tych zarejestrowanych jako moje telefony w mBanku

    PiotR

  • 13. Data: 2004-05-05 09:01:11
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:

    > a przeczytales 4 linijke w moim poscie ?
    > jesli juz dyskusja schodzi na temat winy

    Nie. Nie mam na myśli dostępu internetowego. Odpowiednią informację co mam
    na myśli znajdziesz w tym wątku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2004-05-05 09:02:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:

    > oczywiscie, przy zalozeniu ze masz aktywny kanal telefoniczny
    > jesli banku internetowego uzywasz tylko przez internet

    Czyli reasumując:
    1. Zablokowałeś kanał telefoniczny
    2. Zablokowałeś kanał internetowy
    3. Nie masz żadnych kart do rachunku
    4. Nie uaktualniłeś numeru telefonu w systemie mBanku, który jest częścią
    procedury weryfikacji

    I jeszcze narzekasz, że mBank jest zły? Trzeba mieć tupet.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2004-05-05 09:10:59
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > jesli banku internetowego uzywasz tylko przez internet
    > to niektorzy - np. ja blokuja dostep przez telefon

    ale po co blokujesz kanal telefoniczny?

    aby miec kłopoty?

    hmm
    pozdr.
    hidie

  • 16. Data: 2004-05-05 09:19:28
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > ktory Pani przyjela, sprawdzajac uprzednio poprawnosc podanego numeru
    > i byl to inny numer od tych zarejestrowanych jako moje telefony w mBanku

    Witam,
    czyli mialeś zablokowany kanał telefoniczny i nieaktualizowany numer telefonu
    kontaktowego
    cóż ...
    faktycznie w takim przypadku procedura się komplikuje i wymaga oddzwonienia

    czy ta procedura zwiększa bezpieczeństwo?
    na pewno w tym sensie, że komplikuje proces uzyskania dostępu i wydluża czas
    potrzebny do przejęcia pęłnej kontroli nad rachunkiem - więc potencjalnie
    zniechęca oszustów, dla których łatwiejsze staje się dokonanie podobnych
    dzialań w instytucji o bardziej przyjaznych procedurach.
    Stąd mój pogląd o niezbędnym kompromisie: wygoda/bezpieczeństwo

    pozdr.
    hidie

  • 17. Data: 2004-05-05 10:24:28
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > procedury weryfikacji
    >

    > I jeszcze narzekasz, że mBank jest zły? Trzeba mieć tupet.

    mi chodzi tylko o to by ta procedura trwala jeden dzien roboczy
    gora 2-3 dni jesli juz mamy weekend
    no ale teraz to jest juz ogolnie 6 zwykly dzien a 3 dzien roboczy -
    to trwa troche dlugo jak na wykonanie 1 telefonu

    Piotr

  • 18. Data: 2004-05-05 10:34:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:

    > mi chodzi tylko o to by ta procedura trwala jeden dzien roboczy
    > gora 2-3 dni jesli juz mamy weekend

    Jakoś nie zauważyłem takiego _przesłania_ w
    <c7a1iq$rfl$1@nemesis.news.tpi.pl>

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 19. Data: 2004-05-05 11:25:20
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jakoś nie zauważyłem takiego _przesłania_ w
    > <c7a1iq$rfl$1@nemesis.news.tpi.pl>

    ze niby gdzie ten link ma wiesc?

    P.

  • 20. Data: 2004-05-05 16:40:59
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 May 2004 08:03:59 +0000 (UTC), w <6t40989fc2i3d53n3e8%sal@hell.hell.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > W takim, w którym to Ty zapomniałeś poinformować bank o zmianie numeru
    > telefonu, który to numer jest elementem procedury bezpieczeństwa.

    Skąd wiesz, że nie poinformował.

    PS. W Inteligo widać jaki numer telefonu się podało, a mBanku nie, no ale
    serwis mBanku i tak jest lepszy ;))).