  • 11. Data: 2006-06-23 12:43:38
    Temat: Re: 54 dni bezodsetkowe w przypadku karty kredytowej
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Herbi porozsypywal nastepujace haczki:
    Tak. Patrz moje wyjasnienie :)
    --
    badzio

  • 12. Data: 2006-06-23 12:51:18
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Herbi wrote on 2006-06-23 13:38:

    > No tak właśnie czaszkuje.
    > Dla przykładu:
    > dzień rozliczenia to: 17-07-2006r. (od tego odejmuje 24 dni na spłatę)
    > czyli zakupy musiałbym zrobić 25-06-2006r.
    > Wtedy 54 dzień wypadłby na 17-08-2006r.
    Jeżeli dzień rozliczenia masz 17 każdego miesiąca, to rozliczenie
    obejmuje transakcje dokonane (w właściwie rozliczone przez bank) od
    poprzedniego rozliczenia czyli od 18 poprzedniego miesiąca do 17 danego
    miesiąca (może być też że do 16, ale wtedy są od 17 - chyba zależy od
    banku).
    Do 17 dodajesz 24 dni i wychodzi Ci kiedy zapłacisz. Przykład:
    transakcje rozliczone przez bank od 18 maja do 17 czerwca (lub od 17
    maja do 16 czerwca) zostanę przedstawione na zestawieniu (rozliczeniu) z
    17 czerwca. Wychodzi, że gdzieś około 11 lipca zapłacisz.

    > Czy dobrym tokiem myślę?
    > I co oznacza zwrot: "na spłatę ma Pan 24 dni (okres spłaty)" ?
    od dnia zestawienia masz 24 dni na spłatę - bądź to kwoty minimalnej
    (płacisz wtedy odsetki) lub całości zadłużenia - wtedy odsetek nie płacisz.

    Czyli jak już Ci to ktoś tu napisał - żeby na maksa wykorzystać 54 dni
    bez odsetek, musisz zrobić transakcję w 1 dniu nowego cyklu. Biorąc pod
    uwagę, że transakcje mogą być księgowane (przez bank) z pewnym
    opóźnieniem (2 - 3 dni), można ryzykować i robić to w jednym z ostatnich
    dni starego cyklu.

    Generalnie poczytaj sobie o kartach a zwłaszcza regulamin Twojej KK.

    Michał M

  • 13. Data: 2006-06-23 13:00:15
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 23 cze o godzinie 14:51, na pl.biznes.banki, MrMrooz napisał(a):

> [...]
    > maja do 16 czerwca) zostanę przedstawione na zestawieniu (rozliczeniu) z
    > 17 czerwca. Wychodzi, że gdzieś około 11 lipca zapłacisz.

    Dokładnie właśnie tak mam.
    17 zamknięcie cyklu - 12 spłata długu albo raty.

    Dzięki :)

  • 14. Data: 2006-06-23 13:00:44
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 23 cze o godzinie 14:43, na pl.biznes.banki, badzio napisał(a):

    > Patrze, patrze a tu Herbi porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tak. Patrz moje wyjasnienie :)

    Dzięki

  • 15. Data: 2006-06-23 13:04:30
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Herbi" wrote

    > Więc jak sobie robię zakupy od 18-07 do 17-08 to do 12-09 nie zapłacę
    > odsetek?
    > Teraz dobrze to sobie wykoncypowałem?

    dokładnie tak
    pierwszy okres 30 dni drugi 14 i mamy 54 dni
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 16. Data: 2006-06-23 14:45:33
    Od: Piotrek Miller <p...@M...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2006 15:04:30 +0200, sumi napisał(a):

    > pierwszy okres 30 dni drugi 14 i mamy 54 dni

    Nieźle to sobie dodałeś ;-) Zapewne w drugim chodzi Ci o 24 dni.

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 17. Data: 2006-06-23 14:49:34
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Piotrek Miller" wrote

    > Nieźle to sobie dodałeś ;-) Zapewne w drugim chodzi Ci o 24 dni.

    aż i masz babo placek :-)
    pewnie że 24 dni :-)))
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 18. Data: 2006-06-24 21:46:46
    Od: Akkon <g...@g...pl>

    Robcio napisał(a):

    > Robisz zakupy caly miesiac, rozliczenie jest na koniec miesiaca i na splate
    > masz czas 24 dni, czyli do 24 danego miesiaca.
    > Tyle ze to placisz 17 bo pewnie sam tak ustaliles, albo ulotka, czy umowa
    > nie zgadza sie z rzeczywistoscia

    Wszytko się zgadza. 17-ty to dzień zamknięcia cyklu rozliczeniowego,
    czyli generowania wyciągu. Od tej daty jest jeszcze 24 dni na spłatę
    sumy na tym wyciągu podanej.