  • 1. Data: 2006-06-23 03:55:45
    Temat: Re: Dziwne pytanie o KK :))
    Od: zbig <z...@p...com>

    fotomania.pl napisał(a):

    > Nie jestem klientem orzeszkowym i nie mam karty na 2000 PLN i strasznie mnie
    > wqr kara za 16 groszy w postaci 30 PLN

    zmien limit na większy o 20 gr

  • 2. Data: 2006-06-23 03:57:54
    Temat: Dziwne pytanie o KK :))
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Czy przekroczenie limitu KK , liczy sie na jakis dzien w srodku cyklu . Czy
    na koniec cyklu w momencie zamkniecia wyciagu ??

    W wyniku przewalutowania zdazy mi sie przekroczyc limit karty ( czasami jest
    to kwota 16 groszy ) bank daje mi nagrode w postaci 30 PLN .
    Wyglada to tak :

    Sa jakies blokady jade sobie na zakupy , wracam do domu z "bulkami" . Patrze
    a tutaj w systemie cyk przekroczenie limitu karty . Splacam recznie " na
    gorke " . Przed zamknieciem wyciagu limit karty jest dodatni , a pomimo tego
    dostaje bonus w postaci 30 PLN za przekroczenie limitu karty . Czy to tak
    wlasnie ma dzialac ??
    --
    Pozdrawiam Jacek

  • 3. Data: 2006-06-23 05:38:05
    Od: "Mikronik" <m...@l...net>

    Moze wplacisz pieniadze wczesniej na rachunek karty. Wteyd bedziesz
    mial do dyspozycji wiecej niz limit ;)

  • 4. Data: 2006-06-23 06:22:12
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Mikronik wrote:
    > Moze wplacisz pieniadze wczesniej na rachunek karty. Wteyd bedziesz
    > mial do dyspozycji wiecej niz limit ;)

    Nie wszystkie karty tak dzialaja np. Visa Credit Multibanku nie.

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 5. Data: 2006-06-23 08:34:35
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> napisał w
    wiadomości news:e7fogv$r8c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy przekroczenie limitu KK , liczy sie na jakis dzien w srodku cyklu .
    > Czy
    > na koniec cyklu w momencie zamkniecia wyciagu ??

    zalezy od banku.
    W Pekao SA sprawdzilem ze liczy sie saldo na koniec okresu (na wyciagu), w
    srodku okresu moze nastapic przekroczenie limitu. Sa natomiast banki ktore
    codziennie licza dostepny limit (bzwbk, mbank) i wowczas przekroczenie moze
    byc w dowolnym momencie.

  • 6. Data: 2006-06-23 14:00:45
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Michal Raczko" <U...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:449b8894$1@news.home.net.pl...

    > Nie wszystkie karty tak dzialaja np. Visa Credit Multibanku nie.

    Wlasnie mam KK w multibanku

  • 7. Data: 2006-06-23 14:03:49
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "zbig" <z...@p...com> napisał w wiadomości

    > zmien limit na większy o 20 gr

    W tym problem ze zmiana typu karty w tym banku ( samego typu , bez ruszania
    limitow ) wiaze sie z cala procedura .
    Inny typ karty mozna "przeladowac " tego nie mozna .

  • 8. Data: 2006-06-23 14:05:33
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    fotomania.pl wrote:
    > Wlasnie mam KK w multibanku

    To z tego co ja sie dowiadywalem jakis czas temu, nadplacenie na karte
    pewnej kwoty nic Ci nie da. I tak mozesz wykorzystac tylko ten limit
    jaki masz przyznany na karcie. Beznadziejnie moim zdaniem, no ale taka
    polityke ma Multi (w przeciwienstwie do Raiffeisen-a na przyklad) :)
    Wiem, bo mialem karte Visa Moja w Rajfim.

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 9. Data: 2006-06-24 21:54:28
    Od: Akkon <g...@g...pl>

    fotomania.pl napisał(a):

    > Nie jestem klientem orzeszkowym i nie mam karty na 2000 PLN

    Tego jeszcze nie słyszałem, dobre!

    > i strasznie mnie
    > wqr kara za 16 groszy w postaci 30 PLN

    ale przecież nie jesteś klientem "orzeszkowym" stać Cię przcież na to,
    czyż nie? ;-)

  • 10. Data: 2006-06-24 23:05:34
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    fotomania.pl napisał(a):
    > W tym problem ze zmiana typu karty w tym banku ( samego typu , bez ruszania
    > limitow ) wiaze sie z cala procedura .
    > Inny typ karty mozna "przeladowac " tego nie mozna .

    Amex Millenium??

    --
    Dawid