  • 1. Data: 2006-06-23 11:30:11
    Temat: oooo nowy minister finansow jest
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    a Zyta polegla

    http://wiadomosci.onet.pl/1344766,11,item.html

    a ja mam do splacenia kredycik :( w CHF-ach

    PanTalon

  • 2. Data: 2006-06-23 12:14:02
    Temat: Re: oooo nowy minister finansow jest
    Od: "Piotrek" <@p.lewandowski.link.waw.pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    >a Zyta polegla
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1344766,11,item.html
    >
    > a ja mam do splacenia kredycik :( w CHF-ach
    >
    > PanTalon

    no i co chf pojda 24554% w gore??

  • 3. Data: 2006-06-23 12:28:12
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:e7glv9$o55$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Piotrek napisał(a):

    > Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > no i co chf pojda 24554% w gore??

    wiekszosc walut od pewnego czasu idzie w gore - jedni sie ciesza, drudzy
    wrecz przeciwnie.

    --
    cienislaw

  • 4. Data: 2006-06-23 13:02:07
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    | a Zyta polegla
    |
    | http://wiadomosci.onet.pl/1344766,11,item.html
    |
    | a ja mam do splacenia kredycik :( w CHF-ach

    hehe.. nie ty jeden. 1/3 Polski moze chyba tak powiedziec. Tak nasze panstwo
    dba o bezpieczenstwo obywateli.
    Pani Minister sie nie podoba panu J.K. bo nie chce rozdawac pieniedzy na
    prawo i lewo. Co z nia zrobic? Zlustrowac. Skompromitowac. Znalezc
    materialy... I po sprawie. A ludzie niech sobie dostaja palpitacji serca.
    Poslowi i tak wisi. Nic nie robi i dostaje 10k wyplaty co miesiac. I tak
    pzrez 4 lata :) Zyc nie umierac.
    A jak przyjdzie do wyborow to obiecaja to i tamto "a ciemny lud i tak to
    kupi". Tak wlasnie. Jestesmy chyba ciemnym ludem (mowie o ogóle). Ci co
    mieli dosc juz wyjechali. A nam niedlugo pozostanie tylko jechac do
    Czestochowy. i na kolanach prosic o laske wybawienia od debili na Wiejskiej
    i ich genialnych pomyslow. Albo zaczac mowic "<nie sienalezy i strajkowac".
    to ostatniomodne. Zreszta nasza tradycja i niedawna historia doskonale nas
    do tego przygotowała.
    Juz lepiej niech dostaja ta swoja kase i nic nie robia. Jakis 4 lateni urlop
    na wyspach Fiji i w polsce od razu bedzie sie lepiej dziac. Bo za co sie
    wezma to jest tylko gorzej. I co by tu jeszcze spieprzyc?

    Sa jednak i pozytywne informacje. (jak dla kogo oczywiscie - ja czekalem)
    Sprawdzie kurs zlota na koniec dzisiejszego dnia :))

    Vx

  • 5. Data: 2006-06-23 13:16:29
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    | Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    | |
> [...]
    |
    | Sa jednak i pozytywne informacje. (jak dla kogo oczywiscie - ja czekalem)
    | Sprawdzie kurs zlota na koniec dzisiejszego dnia :))

    ups.... z tym zlotem to byl blad. Wycofuje info.
    Na http://www.lbma.org.uk/statistics_current.htm ktos zle cyfry wstawil. :)
    A bylo tak fajnie :)

    Pozdrawiam Vx