  • 1. Data: 2006-06-23 10:38:15
    Temat: KK- bezsens ???
    Od: "Slawek Chudy" <t...@W...gazeta.pl>

    Otoz tak mam 1 karte kk banku Bph-krezusem nie jestem :/ limit mam 2tys :)
    ale jaka to polityka ze taka karta nie moge zrobic zakupow za np 2200zl !!!
    Bo nawet jak zrobie "nadplate" np 1000zl to jest ona bezsensowna bo bank
    odrzuci transakcje powyzej 2000zl a nawet jak jakim cudem ona sie uda to
    policzy kare za przekroczenie limitu 2000zl ! Czy wogole jest jakas karta
    kredytowa gdzie jak zrobie nadplate to system ja widzi i bede mial saldo
    dostepne powiekszone o ta nadplate i nie bede w takim wypadku mial kary za
    przekroczenie limitu bo przeciez tak naprawde go nie przekraczam ??? Czy moze
    takie operacje w dobie komputerow sa dzis nie realne a ja nie pasuje do tej
    epoki skoro takie sobie kombinacje wymyslam ;) . Pozdrawiam i dziekuje za
    fachowe info.

  • 2. Data: 2006-06-23 10:39:45
    Temat: Re: KK- bezsens ???
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Slawek Chudy wrote:
    [...]

    > kredytowa gdzie jak zrobie nadplate to system ja widzi i bede mial saldo
    > dostepne powiekszone o ta nadplate i nie bede w takim wypadku mial kary za
    BZWBK miał na pewno.

    KJ

  • 3. Data: 2006-06-23 13:32:31
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Slawek Chudy napisał(a):
> [...]
    > epoki skoro takie sobie kombinacje wymyslam ;) . Pozdrawiam i dziekuje za

    Po zaksięgowaniu nadpłaty musisz zadzwonić na infolinie kartową BPH i
    poprosić o odblokowanie limitu.

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-06-23 14:06:34
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Slawek Chudy wrote:
> [...]
    > epoki skoro takie sobie kombinacje wymyslam ;) . Pozdrawiam i dziekuje za

    Raiffeisen.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 5. Data: 2006-06-24 08:14:52
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Raiffeisen.
    Potwierdzam, tak było także w PKO BP SA i Millenium ale tam już jakiś czas
    nmie mam KK