  • 1. Data: 2002-06-11 20:07:07
    Temat: 1000 pierwszych zamowien w WP z Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wiadomo czy jakby teraz cos zamowil, to czy dostane za friko przesylke??? :)
    Maja jakis licznik???
    W sumie jak juz wplacilem te 100 zl to mozna zaczac je wydawac :))) (wiecej
    domen juz nie potrzebuje - bo sie wiecznie sumuje i pozniej bankrutuje :)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-11 20:10:53
    Temat: Re: 1000 pierwszych zamowien w WP z Inteligo
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Wiadomo czy jakby teraz cos zamowil, to czy dostane za friko przesylke???
    :)
    > Maja jakis licznik???
    > W sumie jak juz wplacilem te 100 zl to mozna zaczac je wydawac :)))
    (wiecej
    > domen juz nie potrzebuje - bo sie wiecznie sumuje i pozniej bankrutuje :)

    Minimlany zakup na 90 PLN ;-P wiec z tej 100 niewiele Cio zostanie i zedra z
    Ciebie za prowadzenie konta ;-P

    Licznika nie zauwazylem - ale uwazaj na ten sklep - na reklamacyjne telefony
    wydasz wiecej niz koszty przesylki ;-/

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-12 15:50:56
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > Wiadomo czy jakby teraz cos zamowil, to czy dostane za friko przesylke???
    :)
    > Maja jakis licznik???

    Licznika niet, ale widzisz w szczegółach zamówienia, zanim klikniesz
    AKCEPTUJ ile należy się za przesyłkę i taki też jest przygotowywany przelew.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 4. Data: 2002-06-12 15:52:07
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Minimlany zakup na 90 PLN ;-P wiec z tej 100 niewiele Cio zostanie i zedra
    > Ciebie za prowadzenie konta ;-P

    Tylko karty płatnicze. W przypadku "Płacę z inteligo" - tylko 20 PLN.

    > Licznika nie zauwazylem - ale uwazaj na ten sklep - na reklamacyjne
    telefony
    > wydasz wiecej niz koszty przesylki ;-/

    Zależy. Ja kupiłem na razie dwa razy i sobie chwalę.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl