  • 1. Data: 2002-06-11 19:44:45
    Temat: zamknięcie rachunku w Inteligo
    Od: "..::jazzoo::.." <j...@i...pl>

    Witam!
    Na jaki adres mam im wysłać korespondencję z informacją
    o zamknięciu rachunku??? Na pewno ktoś przerabiał ten
    temat, bo pewnie nie jestem jedynym któremu walnęło
    opłatę za prowadzenie konta bez żadnej informacji, sic! ;-(
    .:jazzoo:.

  • 2. Data: 2002-06-12 10:53:16
    Temat: Re: zamknięcie rachunku w Inteligo
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "..::jazzoo::.." <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > opłatę za prowadzenie konta bez żadnej informacji, sic! ;-(

    Informacja byla, fakt ze malym drukiem na koncu maila ale to nie zmienia
    faktu ze byla. Trzeba po prostu dobrze czytac co sie dostaje od swojego
    banku.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-12 11:14:13
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "..::jazzoo::.." napisał(a):

    > Na jaki adres mam im wysłać korespondencję z informacją
    > o zamknięciu rachunku???

    w segregatorze startowym dawali zwrotne koperty z oplaconym znaczkiem

    roberts

  • 4. Data: 2002-06-12 11:48:29
    Od: Robert <m...@A...pl>

    .::jazzoo::.. wrote:

> [...]
    >temat, bo pewnie nie jestem jedynym któremu walnęło
    >opłatę za prowadzenie konta bez żadnej informacji, sic! ;-(

    Wyjmij z segregatorka kopertę - tam już adres jest :)

  • 5. Data: 2002-06-12 14:42:55
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

> [...]
    > temat, bo pewnie nie jestem jedynym któremu walnęło
    > opłatę za prowadzenie konta bez żadnej informacji, sic! ;-(

    ul wspolna 47/49 00-684 wawa