  • 1. Data: 2002-06-11 19:55:31
    Temat: LGNET-bezpieczny?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    BEZPIECZEŃSTWO W LG
    Jak jest zabezpieczona wypłata pieniędzy w LG czy ktoś wie
    Czy wymagaja dowodu osobistego przy wypłacie pieniędzy w kasie?...

  • 2. Data: 2002-06-11 20:02:29
    Temat: Re: LGNET-bezpieczny?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BEZPIECZEŃSTWO W LG
    > Jak jest zabezpieczona wypłata pieniędzy w LG czy ktoś wie
    > Czy wymagaja dowodu osobistego przy wypłacie pieniędzy w kasie?...

    LGNET to nie LG PETRO BANK :) Czyli kas nie ma :))

  • 3. Data: 2002-06-11 20:10:34
    Od: <m...@p...onet.pl>

    LGNET to nie LG PETRO BANK :) Czyli kas nie ma :))
    Niema?? to dziwne czemu ja wpłacam w okienku na rachunek w Lgnet

  • 4. Data: 2002-06-11 20:17:39
    Od: Robert <m...@A...pl>

    AMRA wrote:

    >LGNET to nie LG PETRO BANK :) Czyli kas nie ma :))

    Jak to nie ma??

    http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/regu
    lamin.html

    §10

    Wypłaty z rachunku netKonto mogą być dokonywane zgodnie z dyspozycją
    Posiadacza rachunku:
    W formie gotówkowej:
    W Bankomatach przy użyciu Kart bankowych,
    W Placówkach operacyjnych

  • 5. Data: 2002-06-11 20:31:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak to nie ma??

    eee - no ok sa. Moja wina :) Rozciagnalem karty na LGNeta tez.

  • 6. Data: 2002-06-11 20:36:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BEZPIECZEŃSTWO W LG
    > Jak jest zabezpieczona wypłata pieniędzy w LG czy ktoś wie
    > Czy wymagaja dowodu osobistego przy wypłacie pieniędzy w kasie?...

    >W jaki sposób można wypłacać pieniądze z rachunku netKonto?
    >Wypłaty z rachunku netKonto mogą być dokonywane w formie gotówkowej we
    wszystkich >placówkach LG Petro Bank S.A oraz przy użyciu karty płatniczej
    Maestro we wszystkich >bankomatach lub w formie bezgotówkowej na podstawie
    polecenia przelewu oraz przy >użyciu kart bankowych w bankach, instytucjach
    handlowych i usługowych honorujących >karty.

    Czyli jednak mozna :)
    Co do pytania. a jak myslisz???

  • 7. Data: 2002-06-11 21:49:28
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > Co do pytania. a jak myslisz???

    a jestes pewien ?:)
    w kazdym razie wplacic mozna bez dowodu

  • 8. Data: 2002-06-11 22:29:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a jestes pewien ?:)

    na 100% nie

    > w kazdym razie wplacic mozna bez dowodu

    Tak jak w prawie kazdym banku. Przynajmniej ja wplacam na konto czyjesc bez
    pokazywania dokumentu, nawet jesli to jest moje (BZWBK :)

  • 9. Data: 2002-06-12 21:01:16
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Wypłacić można ale jak twoja babcia zna twój podpis i konto to czy może sobie
    wypłacić bez dowodu..To oczywiście przykład

  • 10. Data: 2002-06-12 21:01:48
    Od: <m...@p...onet.pl>