  • 1. Data: 2002-06-11 19:41:47
    Temat: VB direct???
    Od: "Agadir" <a...@p...pl>

    Czy ktoś ma tam może konto? Jeżeli tak, jakie są wasze wrażenia i czy polecacie ten
    bank?

    Agadir

  • 2. Data: 2002-06-12 06:55:59
    Temat: Re: VB direct???
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agadir" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    Czy ktoś ma tam może konto? Jeżeli tak, jakie są wasze wrażenia i czy
    polecacie ten bank?

    Ja na razie wysłałem wniosek o otwarcie i zastanawiam się co dalej. Może
    ktoś naświetli co i w jakim czasie się dzieje przy otwieraniu konta.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-06-12 08:03:29
    Od: "RZ" <r...@r...net.pl>

    Użytkownik "Agadir" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    Czy ktoś ma tam może konto? Jeżeli tak, jakie są wasze wrażenia i czy
    polecacie ten bank?

    Witam,
    mam tam rachunek plus konto od roku.
    bardzo kompetenyne vbLinki , ogolnie wszystko bez zarzutu.
    Jedyny w/g mnie mankament to brak jakiejkolwiek karty.
    Od roku przesuwaja termin wydania kart co kwartal.
    pozdrawiam

    Rysiek

  • 4. Data: 2002-06-12 08:45:55
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    >Czy ktoś ma tam może konto?
    Mam

    >Jeżeli tak, jakie są wasze wrażenia i czy polecacie ten bank?
    Generalnie tak , najwyzsze oprocentowanie sposrod znanych mi bankow
    rekompensuje brak karty ale pewnie jak ja wydadza to oprocentowanie spadnie
    :(

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 5. Data: 2002-06-12 10:33:50
    Od: "Agadir" <a...@p...pl>

    > Generalnie tak , najwyzsze oprocentowanie sposrod znanych mi bankow
    > rekompensuje brak karty ale pewnie jak ja wydadza to oprocentowanie spadnie
    > :(

    To lepiej niech nie wydają tej karty w ogóle :) Można przecież korzystać z innego
    e-banku i przelewać tam gotówkę do wypłaty.

    Agadir

  • 6. Data: 2002-06-12 11:45:05
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    To lepiej niech nie wydają tej karty w ogóle :) Można przecież korzystać z
    innego e-banku i przelewać tam gotówkę do wypłaty.

    Dokładnie ja tak robię , przelewy i zlecenia za darmo robie przez VB a karte
    mam PBKBPH MC i Maestro i wystarczy ..:)

    Pzdr

    ------

  • 7. Data: 2002-06-12 13:51:51
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GoGush" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    karte
    > mam PBKBPH MC i Maestro i wystarczy ..:)

    Co się dzieje po wysłaniu wniosku: oddzwaniają, przysyłają umowę?

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2002-06-12 15:40:40
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Co się dzieje po wysłaniu wniosku: oddzwaniają, przysyłają umowę?

    Powinni przyslac ja nie wiem bo akurat bylem na miejscu u nich

    Pzdr

    ------