eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille › Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <e...@g...com>
    <593fa867$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <oi5oo7$1mdh$1@gioia.aioe.org>
    <5946856f$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5946856f$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
    Date: Mon, 19 Jun 2017 12:03:41 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 35
    Message-ID: <5947a17e$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.158.238
    X-Trace: 1497866622 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 83.27.158.238:52803
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1799752429
    X-Received-Bytes: 2583
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:631726
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5946856f$0$641$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2017-06-18 o 13:38, janek z pola pisze:
    >> 2) żaden biznes nie będzie wydawał kasy na atrakcje dla stałych
    >> klientów,
    >> którzy mają umowy bezterminowe: jeżeli klient nie odchodzi, to
    >> znaczy że
    >> jest zadowolony;

    i robi im jakies moneybacki i mokazje itp.

    >Dobra dalej nie czytam (odpisuję) :-)
    >A zdajesz sobie sprawę że ten klient co niby nie odchodzi bo jest
    >zadowolony przestanie być zadowolony skoro nowemu świeżo przybyłemu
    >daje się lepsze warunki?

    A to juz wyzszy poziom decyzji.
    Odejsc z dobrego banku w nieznane, dla kilkuset zl ?

    Klient tez rozumie, ze promocja byla nowych klientow, przez pewien
    czas, bo sam dostal :-)

    >I jeszcze w zalewie reklam jest o tym informowany nachalnie że jego
    >kontrahent ma go w du... robi go w wała i traktuje jak debila???
    >Te poje... marketingi nie potrafią wznieść się na wyżyny swoich
    >szarych komórek i pomyśleć o takim scenariuszu?

    Moze takich klientow jest malo :-)

    A moze duzo ... wiec trzeba zrobic lepsza oferte dla nowych klientow,
    bo starych ubylo juz sporo i marketing zauwazyl ... potrzebe
    zwiekszenia liczby klientow :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1