  • 1. Data: 2017-06-13 10:26:32
    Temat: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W Mille znowu ruszyła promocja konta 360. Karencja nieco ponad 2 lata. 100 zł na
    start, wystarczy wpływ na 1000 zł i 1 płatność kartą (w lipcu i sierpniu). Do tego
    moneyback, 2% od transakcji karta i 5% BLIKIEM. Zwroty liczone przez 6 miesięcy.

    Analiza jak zawsze na blogu http://jakdorobic.com/bank-millennium-100-zl-za-zalo
    zenie-konta-do-360-zl-w-ramach-moneyback/

    Pzdr, J

  • 2. Data: 2017-06-13 10:55:02
    Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 10:26, jakdorobic.com pisze:
> [...]
    >
    > Analiza jak zawsze na blogu http://jakdorobic.com/bank-millennium-100-zl-za-zalo
    zenie-konta-do-360-zl-w-ramach-moneyback/

    To jest jawna dyskryminacja i łamanie praw obywatelskich
    poskarżę się do .... Albo napiszę na Berdyczów :-)

    "Z promocji wykluczone są osoby, które po 1 kwietnia 2015 roku posiadały
    konto w Banku Millennium. Potwierdza to zapis regulaminu według którego
    z promocji nie mogą skorzystać:

    ...osoby, które dysponowały jakimkolwiek rachunkiem w Banku jako
    współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy
    kurator posiadacza rachunku w Banku po 01.04.2015 roku..."

    Po kiego h... robić takie durne promocje?
    Tak wiem... dla łatwowiernych lemingów :-)

  • 3. Data: 2017-06-13 11:27:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]

    >według którego z promocji nie mogą skorzystać:

    >Po kiego h... robić takie durne promocje?
    >Tak wiem... dla łatwowiernych lemingów :-)

    To sa promocje dla prawdziwych Klientow, ktorzy przyjda, docenia,
    zostana, a nie dla dla takich k*, co zaraz zamkna, zeby nowe otworzyc,
    w tej samej promocji :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-06-13 11:37:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 11:27, J.F. pisze:
    > To sa promocje dla prawdziwych Klientow, ktorzy przyjda, docenia,
    > zostana, a nie dla dla takich k*, co zaraz zamkna, zeby nowe otworzyc, w
    > tej samej promocji :-)

    Znaczy że 15 lat w millenium to za mało żeby dostać jakiś bonus.

    Wszystko dziadzieje :-)

  • 5. Data: 2017-06-13 12:40:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Znaczy że 15 lat w millenium to za mało żeby dostać jakiś bonus.
    >Wszystko dziadzieje :-)

    Bank jest od zarabiania, a klient od placenia, a nie odwrotnie :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-06-13 13:35:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 12:40, J.F. pisze:
    > Bank jest od zarabiania, a klient od placenia, a nie odwrotnie :-)

    To tylko taka dzisiejsza spaczona wersja bankowości.

    A jeszcze bardziej jest spaczone traktowanie stałych klientów.

    Co siedzi w tych durnych czaszkach marketingowców że bardziej sobie
    cenią przepływ klientów niż ich ilość?

    Jakby od mieszania herbata robiła się słodsza :-)

  • 7. Data: 2017-06-13 14:05:21
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Jun 2017 13:35:08 +0200, z napisał(a):

    > Jakby od mieszania herbata robiła się słodsza :-)

    Bo oni naprawdę w to wierzą.
    Widać ichnie statystyki pokazują że proces opłacalny.
    Banki, telekomy, kablówki - wszyscy łapią nowych jednocześnie
    niemiłosiernie strzygąc starych klientów.

    Tyle dobrego że teraz (mimo wszystko) jest wybór (w bankach, rzekłabym,
    nawet bardzo duży) i klient może się postawić/potargować. Często kończy
    się 'ochłapem' dla klienta - koszt pomijalny, a klient zadowolony bo ma
    to co chciał i zostaje.

    Z tym że ilu klientów potrafi się postawić? Pięć procent?
    A dziewięćdziesiąt pięć jest nadal strzyżonych.

    Edukować rodzinę i znajomych :) Jestem dumna, bo po takiej mojej
    "edukacji" znajoma seniorka zaczęła używać karty nie tylko do bankomatu
    i nawet ostatnio zmieniła bank (bo sama uznała że jednak ją strzygą).

    --
    Imka

  • 8. Data: 2017-06-13 14:31:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Bo oni naprawdę w to wierzą.
    >Widać ichnie statystyki pokazują że proces opłacalny.
    >Banki, telekomy, kablówki - wszyscy łapią nowych jednocześnie
    >niemiłosiernie strzygąc starych klientów.

    Mozliwe, ze po prostu od tego sa wynagradzani.
    Jest cel, jest budzet, trzeba pokazac ilu nowych klientow sie zlowilo,
    to bedzie i premia :-)

    Tylko czemu nikt nie chce utrzymac starego klienta ?

    Z tym, ze mam na mysli utrzymanie normalne, a nie przez dawanie
    bonusow.
    Promocja tylko dla nowych klientow, ktorych chcemy zdobyc.

    Akurat przyzwyczajony jestem, ze bank nie strzyze klienta pozniej, bo
    jak strzyze, to sie bank zmienia.
    Mille strzyze ?

    A tak jeszcze patrze na procenty w mbanku - czasem dzwonia namawiaja,
    wysoki procent oferuja - tzn np 1.5 ... nie zalezy im na pieniadzach ?
    Czyby mieli za duzo, i tylko kredytobiorcow potrzebuja ?

    J.

  • 9. Data: 2017-06-13 15:11:26
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 14:31:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > wysoki procent oferuja - tzn np 1.5 ... nie zalezy im na pieniadzach ?
    > Czyby mieli za duzo, i tylko kredytobiorcow potrzebuja ?

    Najprostsze wyjasnienie:
    Bariera potencjału. Do tego niesymetryczna.
    Łatwiej konto założyć niż sie z niego wymiksować.

    Wyplate trzeba przenieść, konto w US przepisać, zlecenia stałe pokopiować...

    Jak sie juz człowiek zdecyduje na taka akcje to druga połowa jest prosta, czyta sie
    ulotki, porównuje... Albo nie, patrzy sie tylko gdzie promocja aby 100pln dostac
    które i tak wrócą w oplatach za przelewy :)

    No i pozyskanie klienta to nie gra o sumie zerowej. Zawsze moze zalozyc drugie konto
    albo posiadać ich kilka w różnych bankach. A w każdym te 1,5-5-25pln w miesiąc
    skapnie za karte czy jakas prowizje.

  • 10. Data: 2017-06-13 15:25:53

    W dniu 2017-06-13 o 15:11, s...@g...com pisze:
    > Najprostsze wyjasnienie:
    > Bariera potencjału. Do tego niesymetryczna.
    > Łatwiej konto założyć niż sie z niego wymiksować.

    Któryś bank się reklamuje że przenosi konto

    (Tu taka dygresja że z reklamy się dowiedziałem że przenosi co mi
    opiekuńcze państwo już dawno obiecało ale nie utkwiła mi w głowie nazwa
    tego banku. Czy to znaczy że te reklamy są jednak do du...? :-) )

    Jaka jest powszechna praktyka? Da się już przenosić jak nr telefonu?