  • Data: 2017-06-18 20:26:09
    Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z wrote:

    > Dobra dalej nie czytam (odpisuję) :-)
    >
    > A zdajesz sobie sprawę że ten klient co niby nie odchodzi bo jest
    > zadowolony przestanie być zadowolony skoro nowemu świeżo przybyłemu daje
    > się lepsze warunki?
    >
    > I jeszcze w zalewie reklam jest o tym informowany nachalnie że jego
    > kontrahent ma go w du... robi go w wała i traktuje jak debila???
    >
    > Te poje... marketingi nie potrafią wznieść się na wyżyny swoich szarych
    > komórek i pomyśleć o takim scenariuszu?

    Napisałem to w pkt. 5 mojej poprzedniej wiadomości. Klient zadowolony z
    usług sam nie będzie szukał innej oferty - a jak go zaatakuje - np. w kinie
    jako reklama, to może się np. ucieszyć, że za taką fajną ofertę jak on ma,
    innym ludziom dają dodatkowy bonus za jej uruchomienie.

    I tak jak napisałem w pkt. 6 poprzedniej wiadomości - mając tą ofertę, za
    której uruchomienie ktoś nowy dostaje 100 zł, musisz się liczyć z tym, że
    zmiana tej oferty (przejście do innego banku) to spory wysiłek organizacyjny
    - zwykle nie wart tych 100 zł wisienek.

    --
    Wysłane z pola.