  • Data: 2017-06-18 21:06:49
    Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z wrote:

    > Ale Ty ciągle opisujesz jak jest.
    >
    > A ja wytykam nieetyczne, brzydkie, nieładne traktowanie dotychczasowego
    > wieloletniego klienta.
    > Wiem że dużo mózgów wypranych ale mam nadzieję że nie wszystkie i
    > jeszcze zaufanie, solidność, dbałość, stabilność, poszanowanie to
    > wartości które nie znikną przy rozważaniu wyboru kontrahentów :-)

    Te wszystkie cechy o których piszesz masz na co dzień - np. stabilny
    interfejs systemu transakcyjnego, przyjmowanie przelewów w sesjach elixir,
    miła obsługa, etc. To powoduje, że się Tobie chce zostać. A bonus dla nowych
    klientów jest za to, żeby im się chciało przyjść. Przyjście i pozostanie to
    są dwie zupełnie różne sprawy.

    --
    Wysłane z pola.