  • Data: 2017-12-06 13:55:05
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Całkiem rozsądna to promocja w eurobanku.
    > Ma ktoś może niewykorzystane w tej promocji paragon lub fakturę z media expert -
    zakupy na min. 50zł po 11 września?

    Oj tam ... Mikołaj, gwiazdka ... zawsze cos na siakis prezent
    możesz kupic jeśli juz nie dla siebie to dla bliskich ;)

    >- w zamian mogę oddać ten kupon rabatowy na 50zł do media expert.
    Ten rabat to przy zakupie min. za 750 zeta - wiec już cos grubszego
    trzeba by nabyc z AGD

    > I czy ciągle dają tokeny czy już "normalnie" SMSami wszystko można załatwić?

    O ile wiem to mozna miec token lub sms. Dla mnie token jest wygodny

    Co do KK w EB, to szału ni-ma
    Bardziej ciekawa jest KK z T-Mobila czy KK Turbo z Santandera
    - obie oferują CB

    Pozdro