  • Data: 2017-12-06 14:35:22
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zapytać zawsze warto, choć grupa już nie jest tak uczęszczana.
    Ew. można by próbować na oślep, paragony tam pewnie numerują po kolei, więc pójść pod
    sklep, poszukać w koszu jakiegoś z aktualną datą i wpisać jakiś numer obok - jedynie
    problem, czy trafi się na taki z min. 50zł ;>
    Kiedyś była promocja visy w biedronce, drukowali takie dłuuuugie kupony, jak się visą
    płaciło - a wtedy właśnie wyrabiałem 35 transakcji rocznych w eurobanku - i jednym z
    zastosowań było chyba 10 czy 20zł rabatu na aledrogo - a ponieważ nie korzystałem, to
    parę tych kuponów na forum mBąka porozdawałem.

    W EB kiedyś mieli - czy dalej może mają - KK visa gold perfect, która też dawała
    moneyback. Ale tak popsuli ofertę KK, że po zamknięciu visy classic już tam nie
    zaglądam.