  • Data: 2017-12-11 13:25:43
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki, do promocji już się zgłosiłem, ale pierwsza próba założenia konta przelewem -
    z żaby, bo db akurat się zamulił - nieudana - i nawet nie powiedzieli, co im się nie
    podoba i nie pozwolili nic poprawić, np. spróbować innego numeru konta - oczywiście
    żaba jest na liście, obok aliora, pocztowego, db, mBąka, pekao i raifiego - oraz
    niemożliwych już do wykorzystania, przynajmniej dla mas, bph i vw (hmmm, skoro ta
    lista taka aktualna, to kto wie, jak ona naprawdę wygląda).
    Zastanawiam się, czy składać następny wniosek, bo mają dzwonić - może problem jest w
    tym, że kiedyś miałem już u nich KK. Może nie obejść się bez placówki.