  • Data: 2017-12-09 13:36:56
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 grudnia 2017 11:07:25 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    paragon, to byłoby miło. Potrzebny jest numer paragonu (ew. ostatecznej faktury) plus
    na wszelki wypadek jego data.

    > Znalazłem potwierdzenie płatrności karta do tego zakupu
    > Jest tam "nr dowodu sprzedaży..."
    > Nie jest to czasem nr paragonu?

    Powinno zadziałać.
    Swoją drogą ciekawy POS, że to ma, kto tam obsługuje karty?
    Bo obejrzałem sobie dzisiejsze paragony z OBI - tam jest first data - i numeru
    paragonu na potwierszeniu kartowym nie ma - co więcej, na paragonie też tego numeru
    nie potrafię znaleźć...