  • 11. Data: 2008-10-14 07:52:08
    Temat: Re: 10 lat bankowosci internetowej! :)
    Od: "P.W" <W...@g...com>

    On 14 Paź, 09:25, "sensei" <n...@n...pl> wrote:

    > Moze i internetowej 10 lat tak ale nie elektronicznej. Zanim powstal wbk24 w
    > uzyciu od paru lat byl BSKonline ktory pozwalal na podglad konta
    Chyba Home Cash :). Ale fakt ze zacne to było na tamte czasy, i byli
    pierwsi co dali coś takiego dla klientów indywidualnych,
    bo firmy miały to wcześniej( Multicash)

    P.W

  • 12. Data: 2008-10-14 07:54:02
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "P.W" <W...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]
    Chyba Home Cash :). Ale fakt ze zacne to było na tamte czasy, i byli
    pierwsi co dali coś takiego dla klientów indywidualnych,

    a tak oczywiscie najpierw nazywalo sie to HomeCash ;-)

  • 13. Data: 2008-10-14 08:59:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl>

    > To ja chyba wczesniej, bo pierwszy dostep do banku za posrednictwem
    > Internetu mialem w PBG, pozniej go Pekao przejelo. Dzis juz prawie nie
    > pamietam jak to wygladalo ;). Potem byl Handlobank, mBank i nastepne.
    > Z tych pierwszych do dzis korzystam tylko z mBanku.

    ja dla PBG robiłem oprogramowanie bankowe (mieli Zorbę)
    a koledzy z Softbanku we Wroclawiu rozwijali dostęp elektroniczny
    Kiedys nie obslugiwalo sie rachunku przez www tylko na wlasnym PC
    a potem sie do banku "wdzwanialo" i wysylalo/odbieralo
    transakcje/wyciagi

    a zaczynalem chyba od handlobanku, pl@net, wbk24 i bydgoskiego e-pko
    potem inteligo, BGŻ, sezam BPH, Millenet, VW bank, solo Nordei,
    DB, ING i Toyota bank - za kolejność nie ręczę, tyle tego było :-)

    Na pl.biznes.banki widzę swoje posty od maja 1999
    za czasów Sebastiana Malarza i Piotra Ochwała,
    a dopiero potem dołączyli tacy znani "internauci" jak Wojtek Frabński,
    czy Michał Macierzyński ;-)
    *** blad ***

    PS - warto chyba dodać parę dat nt startu/konca SYBIRU i ELIXIRU
    skoro wspomina się EuroElixir. Szczegóły np na
    http://www.kir.com.pl/main.php?p=3990&s=5941

  • 14. Data: 2008-10-14 13:31:14
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

    > Na pl.biznes.banki widzę swoje posty od maja 1999

    Jakiś swój widzę z kwietnia 1998.

    Może to dobra okazja żeby się spotkać i świętować?
    Niestety 28.10 będę w Gdyni, chyba że jest ktoś z siwą brodą z Gdyni ?

    MichalL

  • 15. Data: 2008-10-14 13:38:44
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Czemu na video Krzysiek Kowalski jest przemianowany na Kowalewskiego ?

    MichalL

  • 16. Data: 2008-10-14 15:34:42
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    ..
    > moja przygoda z bankowością elektroniczną zaczęła się przy okazji
    > WBK24...byłem "testerem" zanim ogół klientów mógł skorzystać z tej
    > usługi i (z niewielką przerwą) korzystam z ww. systemu aż do dzisiaj ;-)

    Pytam z ciekawości:

    Czy jesteś tym samym "RobertS" który dawnymi czasy posługiwał się tym samym
    nick'iem, a miał inicjały: R.L. ?

  • 17. Data: 2008-10-14 16:04:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > za czasów Sebastiana Malarza i Piotra Ochwała,
    > a dopiero potem dołączyli tacy znani "internauci" jak Wojtek Frabński,

    Nie chwal sie... ja zaczynalem od list Ebanki i Karty na listserv@icm
    .edu.pl (chyba uzywalem wtedy innego adresu... i troche inaczej sie
    podpisywalem) ;p. Pamietam, ze takze tam byles. Z tego co wiem Karty jeszcze
    dzialaja, ale ruch niewielki... 1 czy 2 maile na miesiac... ;)

    MK

  • 18. Data: 2008-10-14 16:08:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sensei" <n...@n...pl> wrote in message

    > a tak oczywiscie najpierw nazywalo sie to HomeCash ;-)

    Kredyt Bank mial wtedy cos co sie nazywalo VideoTel. O ile pamietam byl
    dosteony takze dla klientow indywidualnych, ale jakos nie udalo mi sie z
    tego skorzystac...

    MK

  • 19. Data: 2008-10-14 16:09:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pytam z ciekawości:
    >
    > Czy jesteś tym samym "RobertS" który dawnymi czasy posługiwał się tym samym
    > nick'iem, a miał inicjały: R.L. ?

    moje inicjały to R.S. = R.L. nigdy nie byłem, aczkolwiek używałem kiedyś
    innego nicka...musiałbym poszukać kiedy zacząłem pisać na grupie, ale to
    były lata świetlne temu ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2008-10-14 20:21:43
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > moje inicjały to R.S. = R.L. nigdy nie byłem, aczkolwiek używałem kiedyś
    > innego nicka...musiałbym poszukać kiedy zacząłem pisać na grupie, ale to
    > były lata świetlne temu ;-)

    No szkoda.
    Myślałem, że przywitam tamtego RobertS, z którym czasem miałem kontakt na forum.
    Zwróciłem też uwagę na Twój podobny charakter pisania postów (rzeczowość i
    chęć dzielenia się wiedzą z innymi :)

    Pozdrawiam,
    dz.