    From: gornik <g...@g...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 0 % od banku - mała rewolucja
    Date: Thu, 16 May 2002 12:27:31 +0200

    Dnia 15 May 2002 18:14:43 +0200, <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy nie lepiej zamiast dawać śmieszny 1 % nominalnie i od tego jeszcze bulić
    > haracz panu Belce dać oprocentowanie ZERO PROCENT a za to zlikwidować większość
    > opłat takich jak: prowadzenie konta, wydanie karty (płaskiej), przelewy,
    > zlecenia stałe, direct debit, sprawdzenie salda w ATM czy token? A nawet banki
    > które dają o%owanie > inflacji mogłyby oprócz tego obniżyć prowizję za wypłaty
    > z obcego ATM np. do 3 zł bez względu na kwotę i sprzedać to jako nowe konto &#8211;
    > &#8222;my ci zero, ty nam zero&#8221; na przykład. Śmiem twierdzić, że jest to O
    WIELE
    > BARDZIEJ UCZCIWE I PROSTE. Ja nie oczekuję na żadne pieniądze, bank nie musi
    > ich doliczać, w zamian za to pieniądze mi nie wyciekają przez palce, Belka może
    > mi naskoczyć a i tak wszyscy są zadowoleni!! Czemu tego nie ma??? Wszędzie
    > pokutuje idiotyczny zabobon, że do banku daje się "na procent".
    > Maciej Psyk
    Ktoś już kiedyś zarzucał na grupę taki pomysł - konkternie to chyba była
    propozycja żeby zależnie od stanu konta nie płacić prowizji za niektóre
    operacje. Ale jak widać zaden bank nie skorzystał z pomysłu :-(
    Poza tym pozostaje jeszcze problem np. z mbankiem - kasę pobieram tylko z
    Euronetu więc nie płacę żadnych prowizji. Nie wiem co mogliby zaoferować -
    może opłatę dla mnie za posiadanie u nich konta ;-)
    Właściwie to nie jest taki głupi pomysł, żeby banki zamiast odsetek
    wypłacały nagrody za trzymanie jakiejś sumy pieniędzy na koncie. Ciekawe
    co by na to powiedział Belka :-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for